Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DendroFleur schreef:Op de gewone wedstrijden worden meestal bonnen uitgereikt. Heel leuk, alleen niet als de uiterste inlevertijd op een half jaar gesteld is (Ooteman). Voordat je dan wat leuks kan kopen moet je wel veel wedstrijden rijden (en nog winnen ook). Meestal is de waarde van de 1e prijs gelijk aan het inschrijfgeld. Het is dan wel heel leuk als je na een dagje Schoorl een keer met een dikkere beurs thuiskomt dan dat je bent weggegaan. Een beker is wel heel leuk op bijzondere wedstrijden. De rozetten vindt ik er wel bij horen.
Heel leuk zijn de wedstrijden die gesponserd worden en waar je een deken of voer kan winnen voor bijv. de beste in de baan.
Fitzroy schreef:Geldprijzen maar bij kampioenschappen vind ik bekers toch wel erg leuk. Dan heb je nog een blijvende herinnering.
Sommige bekers slaan helemaal nergens op, ze zijn niet alleen oerlelijk maar ook de inscriptie raakt kant noch wal.
Bv: RV Huppeldepup , 1e prijs.
1e prijs in welke klasse?? Bixie misschien
reddytobias"]
[quote="DendroFleur schreef:Op de gewone wedstrijden worden meestal bonnen uitgereikt. Heel leuk, alleen niet als de uiterste inlevertijd op een half jaar gesteld is (Ooteman). Voordat je dan wat leuks kan kopen moet je wel veel wedstrijden rijden (en nog winnen ook). Meestal is de waarde van de 1e prijs gelijk aan het inschrijfgeld. Het is dan wel heel leuk als je na een dagje Schoorl een keer met een dikkere beurs thuiskomt dan dat je bent weggegaan. Een beker is wel heel leuk op bijzondere wedstrijden. De rozetten vindt ik er wel bij horen.
Heel leuk zijn de wedstrijden die gesponserd worden en waar je een deken of voer kan winnen voor bijv. de beste in de baan.