Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jury schreef:Danielle74, dit heb je heel mooi en correct verwoord.
mireya schreef:Hou het graag wel aardig!!!
Iedereen is vrij om zijn mening te geven!
Ennuhm... Even voor de jury hier op dit topic. Ik zeg ook dat vaak dat jury's het doen bij onderlinge wedstrijden. En als nog niet iedereen hoor!! Maar het komt zo te zien wel eens voor.
mireya schreef:Het gaat hier om je mening te geven of je het ook wel eens gehad hebt. Jullie geven je mening dat wij beter moeten rijden. Oke goed. is een tip... Maar ik heb deze topic niet geopent voor ruzie. Dus geef rustig je mening of ga maar ergens anders zo doen.
In elk geval zijn de jury's dit op dit topic zitten wel eerlijk

mireya schreef:Hou het graag wel aardig!!!
Iedereen is vrij om zijn mening te geven!
Ennuhm... Even voor de jury hier op dit topic. Ik zeg ook dat vaak dat jury's het doen bij onderlinge wedstrijden. En als nog niet iedereen hoor!! Maar het komt zo te zien wel eens voor.

mireya schreef:En trouwens.Ik heb het niet over mezelf... Maar over een meisje van 6 ofzo die zich uitslooft en vervolgens in tranen wegt loopt terwijl het niet eerlijk ging.
) hard voor de winstpunten. mireya schreef:tja maar bij een val word je uitgebelt hoor.

ja ja
Liek_ schreef:Al dat gezeik op die jury's altijd zeg, bah. Ik heb dus een tip voor je, word zelf jury! Ga zelf eens zo'n dure cursus doen om vervolgens voor een sch**tbedragje urenlang in een auto te gaan zitten en proef na proef dezelfde 30 onderdelen te bekijken. Laat je vervolgens helemaal afzeiken en verdedig jezelf ook nog eens. Lijkt het je wat? Of vind je het misschien al een beter idee om wat meer respect te hebben voor al die juryleden die dit wel wekelijks doen en meemaken?
Vind je ook dat geen goed idee? Stop dan lekker met dressuur rijden zeg. Ga springen
mireya schreef:Maar ik denk dat er bij officiele wedstrijden toch dat minder gedaan word.
Maar... Ik heb volgende week een wedstrijd springen. Ben bang dat ze bij mij 5 seconde erbij optellen ofzo... Dus een vriendin neemt ook de tijd mee op. Kijken of het ongeveer klopt.![]()
mireya schreef:Achja. We hebben ook genoeg eerlijke jury's.
Op mijn vorige manege was het erg. Meisje die erg bevriend was met de manege baas... Was gevallen tijdens haar proef... Maar werd 4 keer achter elkaar eerste. Van de 30 ofzo... Na de 4 keer weet ik niet want toen ging ik ergens anders rijden.![]()
Maar goed... Dan valt het wel erg op...