Wat zijn jouw wedstrijd ambities?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MoSt81

Re: Wat zijn jouw wedstrijd ambities?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:02

Na alle ellende van de afgelopen jaren ben ik al super blij als we L1 mogen gaan starten. Ookal kan mijn paardje echt wel meer.

Ik droom trouwens al mijn hele leven van het Z dus daar gaan we wel voor. Hoger dan Z zal waarschijnlijk altijd een droom blijven. Al weet je het maar nooit.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:55

Mijn droom was altijd Z te worden voor ik 16 was met mijn pony. Nou dat is behaald, nu ben ik opzoek naar een nieuw paard, en als dit paard het inzich heeft, is mijn droom natuurlijk weer om naar de Z terijden, en natuurlijk het liefste hoger!
ik rij eigelijk om te kunnen starten, om te laten zien wat ik kan samen met mijn pony.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:00

Ik heb geen last van wedstrijdambities, en ik rijd ook geen wedstrijden Tong uitsteken
Ik heb wel de ambitie om ooit een keer een rustig bosritje te maken in een rustige draf.

Ik heb echt het idee dat ik mijn paard achteruit de wedstrijdring in moet rijden als ik op wedstrijd ga Nagelbijten / Gniffelen
Vooruit is vast veel te eng.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:02

Urielle schreef:
KarinvdM schreef:
Dat zou ik met de schimmel ook graag willen.
Maar eerst maar richting Z2. Lachen

Jij hebt al subtop gereden, jij hebt mijn doel al bereikt Haha!

Nee hoor, Z2 is het hoogste wat ik gereden heb.

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:03

Ik hoop ooit L2 of M1 te mogen starten met het paardje waar ik nu wedstrijden mee rijd.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:11

mijn ambities zijn: lol maken,ervaringen opdoen maar ook proberen winstpunten te rijden Haha! Z hoef ik niet persee te worden,wil wel proberen om op ( een leuke manier) ( dus niet zo snel mogelijk overal doorheen willen ookal is je paard niet klaar) zo ver mogelijk met mijn pony te komen.heb nu 3 wedstrijden gereden en ben nu b+5 en daar ben ik erg trots op aangezien hij een draver is die 1,5 jaar geleden nog op de baan liep!zondag weer wedstrijd en dan vooral veel plezier maken,maar zo netjes mogelijk rijden!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:15

Ik wil heel graag wedstrijden gaan starten maar mijn verzorgpaardje word een beetje gek als ze op nieuw terrein komt..
Hoop volgend jaar gewoon een keer te proberen. Op de Manege kan ik nu naar de L1 geloof ik, maar is gewoon te moeilijk met manege pony's die 100x hetzelfde rondje lopen etc.
Verder wil ik gewoon lol maken en af en toe een wedstrijdje rijden (dressuur en springen) en verder vind ik het wel best Lachen

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:16

Mijn ambities liggen veel meer in het fokken. Na mijn studie ga ik daar echt mee bezig. Qua wedstrijdambities zit er bij mij qua dressuur weinig in. Ik heb er de lol niet in, het talent niet voor (en met talent doel ik niet op een paard tot aan Z rijden, maar alles wat daarna komt) Springen is een heel ander verhaal en daar ga ik me zeker ook weer mee bezig houden, maar of mijn uiteindelijke doel is om een een rondje 1,60 te springen? Ik weet niet of ik daar het lef voor heb. Nee mijn wedstrijd ambities liggen meer in de mensen die ik later de fokpaarden wil gaan laten rijden. Laat hun maar lekker doen en laat mij maar lekker kijken, want genieten is het wel.

De merrie die ik nu heb is een blijvertje, maar met haar 9 jaar oud en nog redelijk groen absoluut niet eentje voor in de dressuur wedstijdsport. Voorlopig doen we nog even niets, daarna gaan we haar spring talent benutten (want dat zit erin) en dan zien we wel hoever we komen Lachen

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:20

Ik ben wel van plan een startkaart aan te vragen, ik heb mijn pony min of meer zelf ingereden en vind het wel een uitdaging om te kijken hoe ver ik kan komen met haar.
Maar het allerbelangrijkste vind ik het welzijn van mijn pony, en ook zij moet er plezier aan hebben. Weidegang, afwisseling in het rijden en daarbij regelmatig een lange buitenrit/ bosrit vind ik veel belangrijker en leuker dan een winstpunt.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:23

Ik ben met mijn ene paard tot het M1+1 gekomen en heb er wegens blessures bijna twee jaar uitgelegen. Nu mag ik hem waarschijnlijk rond oktober weer gaan starten en mijn doel met hem is om Z1+winst te worden.

Mijn merrie ga ik over een aantal maanden in het L starten en ik hoop met haar ooit in de subtop te komen. Zij heeft er de capiciteiten wel voor, nu ik nog. Knipoog

Maar ik ga vooral genieten, dat is iets wat ik ondertussen wel geleerd heb. Heb plezier in het rijden van wedstrijden, het kan zomaar je laatste zijn en daar weet ik zelf alles van.

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:30

geen wedstrijd ambities hier,
mijn doel is om mijn pony lekker ontspannen te laten lopen en verkeers en bosmak te krijgen Haha!

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:50

We zijn nu bezig een sportstal op te richten en hebben op het moment 7 paarden en pony's. Volgend jaar wil ik er sowieso 4 daarvan op concoursen hebben lopen, dat zijn er op dit moment nog 2.

LLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:00

Ambities, in de wedstrijden eigenlijk geen. Ik heb te weinig zelfvetrouwen daarvoor en ben echt een trillende grasspriet + al die kijkende mensen, brrrrrrrrr

Ik ben nu hard aan het sparen en alles tot in de puntjes aan het uitpuzzelen en plannen voor een eigen paard en als dat er dan ooit van komt ga ik, samen met mijn paard, gewoon genieten, wat dat ook brengt.
Genieten met elkaar, toch ook wel een mooie ambitie of niet soms? Lachen

sstier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 13:13

mijn doel nu is het Z, maar ik vind dat absoluut niet het belangrijkste. Tong uitsteken
het is gewoon prettig om ergens naar toe te werken.

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 13:15

mijn doel is inderdaad ook om een keer Z te starten, maar vind het belangrijker dat ik lekker van me mannetje kan genieten met rijden

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:24

Mijn doel voor dit jaar was L1 starten riep ik toen ik begon met wedstrijden rijden en inmiddels ben ik al L2!

Ja nu droom ik er toch wel van om de M1 te kunnen halen met Donja en misschien zelfs hoger dan dat... Dromen

anoouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 00:05

Z2 + ooit een x naar de nederlandse
& M springen & naar de nederlandse Tong uitsteken

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 00:20

Dat hoedje op en dan een mooie kür op muziek rijden lijkt me toch wel heel mooi. Bloos
Als het mogelijk is, zou ik ook wel nog hoger komen, maar dat hoedje lijkt me een mooi doel.
Je vastzetten op alleen dressuur lijkt me trouwens ook niet leuk, er is gewoon nog zoveel meer!

pol_Doer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 02:39

kur lijkt mij echt fantastish te rijden
Heb een paardje op pensioen bij mn vaders tuin staan maar woon daar best wel ver weg vandaan en krijg vanaf 1 augustus nog een pony. Ik wil niet alleen dressuur rijden maar het lijkt mij super er voor te trainen. Het is namelijk een pony van 1.25 en ik ben al 20 dus dat wordt tussen de paarden starten. Het lijkt me daarom super om met die pony is trouwens shet x haf L2 tussen de paarden te rijden Haha!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 05:42

Mijn ambities liggen in de endurance..
Ik zou graag in de klasse II of III rijden..
Helaas moeten jullie daar nog lang op wachten.. poown wordt vandaag nog maar 2

wembleyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 11:04

Mijn wens is om hoger al de Z te komen, naar de suptop!!!!!
De Z kan tegenwoordig iedereen halen, niet verkeerd bedoel, er rijden ook echt goed ruiters.
maar als je winstpunt voor winspunt pakt kom je ook in het Z. Ik ben het trouwens nog nooit geweest dus ben blij als het gebeurd, maar ik zou graag nog hoger gaan. Ik weet ook dat mijn paard het in zich heeft om hogere dressuur aan te kunnen. Dus ik hoop dat Z niet mijn eind punt gaat worden

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:30

Ik heb 17 augustus als het goed is mijn debuut, maar mijn eerste doel wordt gewoon ontspannen een proef uit kunnen rijden, en een winstpuntje is ook niet ongewenst.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:31

Met dit paard is dat M SGW en L/M springen rijden, maar ooit van m'n leven wil ik toch wel Boekelo rijden... Knipoog

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:37

hoger dan de Z minimaal, Z moet niet mijn eindbestemming wezen Lachen

wembleyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:41

nati: met jou kan ik praten:D
iedereen kan dat tegen woordig, het is juist een prestatie om nog hoger te komen, daar ga ik ook voor.