benen wit houden ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: benen wit houden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 17:40

eerder opstaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 10:03

Bubsj schreef:
Ja dat is slecht Knipoog Al zijn sommige het daar niet mee eens.

Als je snel vlekken weg wil krijgen moet je eigenlijk zo'n borstelblok hebben, daar krijg je ze echt voor 99% wit mee. En ik had altijd voor de zekerheid een wit krijtje bij me, dat werkt echt!

zelf ben ik ook niet echt zo dol op bandages dus ik denk dat ik maar gewoon vroeg op staat

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 10:06

Zo'n handschoen met nopjes en (baby)talkpoeder Knipoog Wondermiddel en werkt perfect..

Gewoon dat talkpoeder op de poetshandschoen doen en inmasseren.. Weg vieze vlekken e.d.
Werkt op witte benen en eigenlijk gewoon op alle schimmels/witte paardjes

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 10:12

gewoon een emmer met lauw water en een harde borstel doet ook al wonderen Lachen

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:23

Anti-klit er overheen na het wassen en op de ochtend zelf er nog even overheen met een schuurblok. Maar met regenachtig weer houd je witte benen tijdens het inrijden al niet wit meer. Clown

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:28

loveyodie schreef:
avensis schreef:
ik scheer de benen altijd op en een schone stal met ruim tot overdreven veel strooisel... 's morgens voor vertrek wrijf ik z'n wite benen helemaal in met witte kalk, nou, dan zijn ze pas ECHT wit!!

Spierwit hoort het niet te zijn, gewoon natuurwit.. Lijkt mij Bloos

Waarom niet???

saidja_bien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 19:39

Ik zelf heb een wit welshje en gebruik een speciale spray wat vuil afstoot zo kan haar lichaam staart en manen niet vies worden Knipoog

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 19:44

ik scheer de witte benen altijd kort, was ze met betadine shampoo, spuit ze dan vol met antiklit en doe dan voor de nacht (oude) reisbandages om... Haha!

djoeke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:56

daar heb ik ook altijd last van, is je pony de dag ervoor helemaal wit, kom je 's ochtens in zijn stal de volgende dag, hele benen weer geel.. Verdrietig
je kunt de stal ervoor supergoed schoonmaken, of je wast de volgende ochtend de vieze stukjes op zijn benen nog een keer. moet je wel wat eerder opstaan Verward