loveyodie schreef:€50,-
hoo
typfout
het is €5-€8
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loveyodie schreef:€50,-
typfout
Karennnn schreef:Maar Nationaal en provinciale worden echt wel met het jaar duurder!
oohja daar moet ik nog bij zeggen dat ik elk jaar een licentie van 350€ moet aankopen om nog maar aan de nationale deel te MOGEN nemen.. is België daar anders in dan Nederland? (of moet ik wat harder gaan werken
![]()
)

Wat een prijzen!!1Steffi schreef:Heb ik nooit van Simon verteld?
Dochter van Max waar ik wel eens ga trainen voor het springen, paar van jullie club gingen/gaan daar ook wel eens trainen..
Die rijdt dan zo wat subtop denk , cross. Tegen Raf Kooremans enzo de hogere wedstrijden en ze moet soms (hangt veel af van de wedstrijd) een paar 100 € inschrijvingsgeld betalen + VERPLICHT hun paarden daar moesten stallen enzo, dus als je een grote camion hebt en maar 1 of 2 paarden zodat je stallen kan maken in je camion of je woont dichtbij ofzo zelfs DAN moet je daar nog op stal :s
Hoe belachelijk dus..
Dat is ook een reden waarom ik alleen bij de LRV mag rijden..
Ze willen niet met mij op pad gaan, ze vinden het sowieso al te veel en als daar dan nog dat geld en die verdere afstanden bijkomen..
Vorige keer was ik uitgenodigd voor ne CSI in moorsele en da was zo ongeveer 250€ per paard voor 3x te springen .. en dan zat er niks bij ofzo é, gwn springen!
x 
Karennnn schreef:1Steffi schreef:Heb ik nooit van Simon verteld?
Dochter van Max waar ik wel eens ga trainen voor het springen, paar van jullie club gingen/gaan daar ook wel eens trainen..
Die rijdt dan zo wat subtop denk , cross. Tegen Raf Kooremans enzo de hogere wedstrijden en ze moet soms (hangt veel af van de wedstrijd) een paar 100 € inschrijvingsgeld betalen + VERPLICHT hun paarden daar moesten stallen enzo, dus als je een grote camion hebt en maar 1 of 2 paarden zodat je stallen kan maken in je camion of je woont dichtbij ofzo zelfs DAN moet je daar nog op stal :s
Hoe belachelijk dus..
Dat is ook een reden waarom ik alleen bij de LRV mag rijden..
Ze willen niet met mij op pad gaan, ze vinden het sowieso al te veel en als daar dan nog dat geld en die verdere afstanden bijkomen..
uhu, ons pa wil ook niet met mij naar nieuwpoort omda da per paard zo veel inschrijving is en dan nog verplicht 3dage stalling, + eigen overnachting .. hij zegt: gij hebt nog een zus die ik ook tevrede moet houde ...![]()
Vorige keer was ik uitgenodigd voor ne CSI in moorsele en da was zo ongeveer 250€ per paard voor 3x te springen .. en dan zat er niks bij ofzo é, gwn springen!
Er is trouwens sprake van samenwerking tss LRV en VOR é, kwist nie of jij da al gehoord had, omdat de VOR te groot wordt met al die LRV ruiters die daar ook kome rije ofzoiets .. ben benieuwd hoe ze da gaan oplosse. (Btw, jef verhoeven was pas aant vertelle da die internat crossruiter die da paard van nathalie 2jaar gereden heeft é mee deed aan nen europese en die moesten 4000€ inschrijvingsgeld betale![]()
![]()
maar goed ... laat wete als je weet wnn je moet werke!x
.
) en dan wandelen we is wa verder als ne km want das maar zielig kort :p.
?
)