Hoge inschrijvingsprijzen! hoeveel betalen jullie ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

levitrol

Re: Hoge inschrijvingsprijzen! hoeveel betalen jullie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:17

loveyodie schreef:
€50,- Ach gut

hoo Bloos typfout Bloos
het is €5-€8

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:23

1.30m rubrieken zijn er in Nederland ook veel in categorie I. En de inschijfgelden voor categorie I zijn een stuk hoger dan voor categorie III.

Lynnlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:29

Karennnn schreef:
Maar Nationaal en provinciale worden echt wel met het jaar duurder!
oohja daar moet ik nog bij zeggen dat ik elk jaar een licentie van 350€ moet aankopen om nog maar aan de nationale deel te MOGEN nemen Verward .. is België daar anders in dan Nederland? (of moet ik wat harder gaan werken Vork Bloos )

hoe bedoel je , die worden duurder? Daar moet je toch ook geen "inschrijvingsgeld" of wat dan ook betalen ?
en wat is die licentie ? heb er nog nooit van gehoord Bloos
de lrv is goedkoop maar de ringen zijn er soms ook wel naar ....

_Caroline93_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:26

ik betaal 10 euro per proef. echt belachelijk hoog! en het prijzengeld is dan 30 euro ofzo. leuk voor de winnaar maar wel een beetje veel hé.. en het zijn toch vaak dezelfde die winnen..

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:41

Wat ik meestal betaal is 8-10 euro per proef.
Dat vind ik toch wel een behoorlijk bedrag.

kyrox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:34

ik rij wedstrijden op ijslanders en ik betaal soms 17,50 voor 2/3 proeven met mijn ijslander!!
als ik een weekend heb zoals:(exloo internationaal) is het 50 euro.. voor het nederlands NK moest ik meer betalen want ik reed daar 2 paarden.. per paard deed ik 4 proeven en ik moest ook nog 2 finales rijden!! per paard was ik toen 80 euro kwijt

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:17

Ik betaal meestal 5 of 6 euro soms 7 per proef/parcour Lachen

prijzengeld is 15 of 20 euro.

Prince_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:35

7 euro per proef ofzo.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:39

Prijzengeld verschilt hier tussen de 8 tot 12 euro in de M. En dan met prijzengeld voor de eerste van 35 euro. Echt te gek voor woorden als ik eerlijk ben. Zoek ook wel mijn wedstrijden uit tegenwoordig, maar goed dat er zoiets is als een vraagprogramma Haha!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:58

Tussen de €6,- & €10,-. Zoals de meeste hier dus.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:02

Tussen de €7,50 en €10 per proef. Binnenkort doe ik mee aan Horses by the sea (M1 of M2) betaal ik €12,50 per proef, evenveel als de Subtop die ook meedoen Scheve mond

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:07

Ik rij bij de sudtop en dan is het inderdaad 12.50 euro en soms 15 euro per proef. Soms is er prijzen geld, maar soms gebruiksvoorwerpen. En die stellen meestal niet zoveel voor hoor.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:06

In de B-L klassen dressuur en springen betaal ik meestal tussen de €6 en €8. In de M is het vaak €2 meer.. Prijzengeld wisselt.

Vind het wel belachelijk dat de volgprijzen tegenwoordig niet meer het dubbele van het inschrijfgeld hoeven zijn.. Wedstrijdrijden wordt idd behoorlijk duur zo. Als ik een dagje op concours ga met beide paarden ben ik zo €35-€40 kwijt en wat win je dan (bij volgprijs) het banketstaaf bedrag van €7,- Boos!

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:19

Meestal €8 per proef.

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:23

Wow! Wat een prijzen!!

Ik heb altijd LRV gereden maar overweeg er weg te gaan omdat het zo weinig flexibel is. Je mag niet zelf kiezen naar welke wedstrijden je gaat, omdat je met de hele vereniging tegelijk naar dezelfde moet. Bovendien is het in de zomer elk weekend en daarna een heel jaar niks (voor dressuur toch).

Maar als het dan uitdraait op de prijzen die TS noemt zal ik mn lidmaatschap nog maar een jaar verlengen.

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 15:36

Heb ik nooit van Simon verteld?

Dochter van Max waar ik wel eens ga trainen voor het springen, paar van jullie club gingen/gaan daar ook wel eens trainen..

Die rijdt dan zo wat subtop denk , cross. Tegen Raf Kooremans enzo de hogere wedstrijden en ze moet soms (hangt veel af van de wedstrijd) een paar 100 € inschrijvingsgeld betalen + VERPLICHT hun paarden daar moesten stallen enzo, dus als je een grote camion hebt en maar 1 of 2 paarden zodat je stallen kan maken in je camion of je woont dichtbij ofzo zelfs DAN moet je daar nog op stal :s
Hoe belachelijk dus..

Dat is ook een reden waarom ik alleen bij de LRV mag rijden..
Ze willen niet met mij op pad gaan, ze vinden het sowieso al te veel en als daar dan nog dat geld en die verdere afstanden bijkomen..

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 10:10

1Steffi schreef:

Dochter van Max waar ik wel eens ga trainen voor het springen, paar van jullie club gingen/gaan daar ook wel eens trainen..

Die rijdt dan zo wat subtop denk , cross. Tegen Raf Kooremans enzo de hogere wedstrijden en ze moet soms (hangt veel af van de wedstrijd) een paar 100 € inschrijvingsgeld betalen + VERPLICHT hun paarden daar moesten stallen enzo, dus als je een grote camion hebt en maar 1 of 2 paarden zodat je stallen kan maken in je camion of je woont dichtbij ofzo zelfs DAN moet je daar nog op stal :s
Hoe belachelijk dus..

Ze willen niet met mij op pad gaan, ze vinden het sowieso al te veel en als daar dan nog dat geld en die verdere afstanden bijkomen..

uhu, ons pa wil ook niet met mij naar nieuwpoort omda da per paard zo veel inschrijving is en dan nog verplicht 3dage stalling, + eigen overnachting .. hij zegt: gij hebt nog een zus die ik ook tevrede moet houde ... Boos! Tong uitsteken Vorige keer was ik uitgenodigd voor ne CSI in moorsele en da was zo ongeveer 250€ per paard voor 3x te springen .. en dan zat er niks bij ofzo é, gwn springen!
Er is trouwens sprake van samenwerking tss LRV en VOR é, kwist nie of jij da al gehoord had, omdat de VOR te groot wordt met al die LRV ruiters die daar ook kome rije ofzoiets .. ben benieuwd hoe ze da gaan oplosse. (Btw, jef verhoeven was pas aant vertelle da die internat crossruiter die da paard van nathalie 2jaar gereden heeft é mee deed aan nen europese en die moesten 4000€ inschrijvingsgeld betale Gestoord Gestoord
maar goed ... laat wete als je weet wnn je moet werke! Lachen x

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 10:15

ben ff stiekem op internet :p den ene baas is smoskes halen en den andere zit volgens mij stiekem boven een soap ofzo te kijken :p..
Ooh zou wel tof zijn zo'n samenwerking, ahja denk dat bepaalde dingen toch wel serieus verbetert moeten kunnen worden bij de LRV.. Alleen dan wordt het mss wel duurder??
Voor accomodatie enzo lijkt da mij wel heel goed..
Maar goed ik ga samenwerking..

Volgende week heb ik ene dag verlof omdat de bazen naar luxemburg moeten ..
Vanmiddag wisten ze wanneer

x

InHetZadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:28

Ik ben 13 euro kwijt voor een wedstrijd. Lachen
(dat is dus 2 proeven...)

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:20

Karennnn schreef:
1Steffi schreef:

Hoe belachelijk dus..

uhu, ons pa wil ook niet met mij naar nieuwpoort omda da per paard zo veel inschrijving is en dan nog verplicht 3dage stalling, + eigen overnachting .. hij zegt: gij hebt nog een zus die ik ook tevrede moet houde ... Boos! Tong uitsteken Vorige keer was ik uitgenodigd voor ne CSI in moorsele en da was zo ongeveer 250€ per paard voor 3x te springen .. en dan zat er niks bij ofzo é, gwn springen!
Er is trouwens sprake van samenwerking tss LRV en VOR é, kwist nie of jij da al gehoord had, omdat de VOR te groot wordt met al die LRV ruiters die daar ook kome rije ofzoiets .. ben benieuwd hoe ze da gaan oplosse. (Btw, jef verhoeven was pas aant vertelle da die internat crossruiter die da paard van nathalie 2jaar gereden heeft é mee deed aan nen europese en die moesten 4000€ inschrijvingsgeld betale Gestoord Gestoord
maar goed ... laat wete als je weet wnn je moet werke! Lachen x

Ons pa zou nog eens niet naar Nieuwpoort WILLEN rijden!
Maar ok, ik heb te maandag vrij! Wist niet of ik u al een PB heb gestuurd maar meld het u nog een keertje dan Lachen.
Dus ik stel voor Schuurfeestje? Dan offer ik mij ook op om mee te gaan wandelen (als ik dan zou mogen blijven slapen, da boerengat waar ik woon is anders zo ver Schijnheilig ) en dan wandelen we is wa verder als ne km want das maar zielig kort :p.
Ge bedoelt toch met het paard voor spieren 'soepel' te houden eh?
Of was dit weer een domme opmerking van mij Koe ?

Ik heb mij voorgenomen om maandagavond zonder beugels te rijden! Damn it zit voortaan altijd met mijn voeten in de beugels met het doorzitten en ben nog steeds niet gewend aan da dressuurzadel!
Khoop dat iemand hem dan kan longeren ..(en daarmee doel ik niet op u ze want moet dag nadien wel weer werken Boos! )

Laat maar weten !
Moeten jullie eigenlijk naar Wortel (ahja Merksplas,tis op de kolonie weer te doen)
x