Heel handig, ik heb namelijk ook geen creditcard.Ik rij sinds kort oko met zo'n shirtje, van HH. Superfijn rijden, veel beter dan een blouse. Vind het alleen wel irritant dat er geen lusjes aan de boord zitten, daardoor kruipt m'n plastron omhoog.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel handig, ik heb namelijk ook geen creditcard.Sizzy schreef:Bij Divoza kun je toch tegenwoordig ook met Ideal betalen?Heel handig, ik heb namelijk ook geen creditcard.
Ik rij sinds kort oko met zo'n shirtje, van HH. Superfijn rijden, veel beter dan een blouse. Vind het alleen wel irritant dat er geen lusjes aan de boord zitten, daardoor kruipt m'n plastron omhoog.
biancavos schreef:ideal is dat je via internetbankieren betaald, via je eigen bank. Je moet dus wel kunnen internetbankieren.

(nouja behalve een sportbh natuurlijk
) casperrr schreef:Ik heb een blauw/witte van Kingsland, en vind ze veel lekkerder zitten (en mooier)
Wil ook echt absoluut geen blouse meer!
.
pearlie schreef:casperrr schreef:Ik heb een blauw/witte van Kingsland, en vind ze veel lekkerder zitten (en mooier)
Wil ook echt absoluut geen blouse meer!
Waar kun je die kopen/bestellen dan? Ik zie ze niet bij divoza..
pearlie schreef:Waar kun je die kopen/bestellen dan? Ik zie ze niet bij divoza..

Heb eerst lang met een trui gereden. Nu heb ik gewoon een wedstrijd t-shirt. Ik vind hem heel fijn zitten