Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gulpje schreef:Hoi Schimpie,
Ik heb een idee! Plak een paar briefjes van 10 euro op je startcoupons, als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.
Zo ben ik door de L1 en 2 gekomen. Mijn paard is nu geblesseerd net als van Persie dus ik ben aan het sparen voor de M1.
Ik ben benieuwd!
Succes ermee!
misschien rijd ik daarom ook nu steeds net tegen de winstpunt aan in t M, de rest plakt wel briefjes en ik niet..
maar daar heb je weer zoveel plakband voor nodig...
Sisco4life schreef:idd, wie geeft er nou 179 punten. Dat is het net nietDoen dan 178 oid, of maak er sportief 180 van...
jury schreef:Sisco4life schreef:idd, wie geeft er nou 179 punten. Dat is het net nietDoen dan 178 oid, of maak er sportief 180 van...
ik geef absoluut 179 punten maar dan wel met op de opmerking dat ik er naar gekeken heb en besloten heb nog niet het winstpuntje te geven/gunnen om die en die reden.
Soms heb je tussen de proeven geen tijd om op te tellen en dan kom je wel eens voor dit soort verassingen te staan.
Joto schreef:een B proef is niks anders dan gebroken lijn en voltes
MarcoBorsato schreef:Een springparcours is echt niet dom over de hindernisjes raggen, daar heb je echt wel een enigszins dressuurmatig getraind paard voor nodig.
Een b/proefje is niets meer dan de basis, als je die niet beheerst hoe wil je dan een parcours rijden?
Schimpie schreef:MarcoBorsato schreef:Een springparcours is echt niet dom over de hindernisjes raggen, daar heb je echt wel een enigszins dressuurmatig getraind paard voor nodig.
Een b/proefje is niets meer dan de basis, als je die niet beheerst hoe wil je dan een parcours rijden?
Dat zeg ik toch helemaal niet![]()
Mijn paard liep met de vorige eigenaar ook L dressuur dus ze is echt wel dressuurmatig getraind.
MarcoBorsato schreef:Een springparcours is echt niet dom over de hindernisjes raggen, daar heb je echt wel een enigszins dressuurmatig getraind paard voor nodig.
Skygirl schreef:Ik zou gaan kijken hoe je van al die 6jes 7ens(of 8en nog beter) kan maken, dus wat je nog moet verbeteren enz. Als je thuis alle oefeningen voor een 7/8 kan rijden, dan haal je op wedstrijd echt wel een wp. Zeker omdat je zei dat ze op wedstrijd meestal beter loopt.