hoe kan je gesponsord worden door de rabobank

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: hoe kan je gesponsord worden door de rabobank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:06

je kunt ze gewoon kopen bij de divoza , maar geef mij maar een 'mooi' dekje Knipoog
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 20-05-08 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:18

Veel stallen/maneges worden op lokaal niveau gesponsord door de Rabobank. Dit om bv. een clinic te kunnen bekostigen of een andere activiteit zoals wedstrijden organiseren. Daar tegenover schenkt de bank dan o.a. een Rabotalentenpakket (met dekje) of losse dekjes of enkel de financiering van de activiteit. Als tegenprestatie worden dan bv. borden opgehangen in de binnenmanege (die vaak ook nog op kosten van de bank worden gemaakt). De Rabo is momenteel ook de grootste sponsor voor de KNHS, dus daarvanuit ook de scoutings voor de talentendagen.

Je kunt een dekje bestellen bij je lokale rabobank en de kosten zijn ca. 30,- en de levertijd een aantal werkdagen indien niet voorradig.

Het dekje winnen is dan idd een stuk leuker, dan hem te moeten kopen! Haha!

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:23

Ik heb een rabobank dekje gekregen toen ik starte in de finale van het Rabobank Talenten Trophy in Ermelo. Dat is idd veel leuker dan dat je zo'n dekje koopt.

Maar kopen is ook raar eigenlijk, je gaat rijden met reclame voor een bedrijf en dan moet je er ook nog voor betalen???!!!

Ik rij trouwens niet meer met het sjabrakje, heel veel rijden tegenwoordig met zo'n sjabrakje dus echt speciaal is het niet meer.

VaderAardbei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:31

Deze dekjes winnen is veel stoerder dan kopen..! Wist uberhaupt niet dat de dekjes van de Rabobank te koop zijn..

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 12:54

Ik wist ook niet dat de dekjes te koop zijn , vind het eerlijk gezegd vrij kansloos als je er eentje moet kopen Nagelbijten / Gniffelen , vind je jezelf dan stoer ofzo ? haha !

Ik zag laatst een 'stoer' ruitertje , pony's hadden voor de namen 'Bentley's' staan , en het kindje had het Bentley logo op z'n shabrak,jasje en dekens ervan , nou dat vond ik er wel mooi uitzien Haha! !!

Nee , of je hebt een echte sponser , of je wint die dingen gewoon , maar kopen vind ik toch wel zo sneu !!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 10:32

Linda_E schreef:
Maar kopen is ook raar eigenlijk, je gaat rijden met reclame voor een bedrijf en dan moet je er ook nog voor betalen???!!!

Zo kocht een stalgenootje van mij ooit een Interpolis zweetdeken voor 80€, en een ander een ABN AMRO dekje. (allemaal via werknemers van die bedrijven) Zo vreemd inderdaad, wie gaat er nou betalen om reclame te mogen maken voor een ander Clown .

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:42

Ik heb met de finale van indoor Tolbert een hele mooie zweetdeken van de Rabobank gewonnen!!
Daar ben ik best wel trots op Tong uitsteken
Foto's in profiel Knipoog

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:33

Dat is echt wel een mooie deken misssixty!
Maar jij hebt hem echt gewonnen, dat vind ik weer een heel ander verhaal. Ik vind dat echt raar als je zo een dekje gaat kopen Nagelbijten / Gniffelen zoals al gezegd wordt, het is gewoon geld betalen om voor iemand reclame te mogen maken, is toch een beetje vreemd Clown