Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.Ashley__ schreef:hehe, niet te letterlijk nemen
Ik bedoel alleen maar: een Z pony is gewoon al zo ver getraind dat de 'knopjes' er als het ware opzitten, dus je rijdt er zo mee weg!

Blue_Dreamer schreef:Steeds vaker zie ik mensen die een Z pony kopen en hier meteen wedstrijden mee rijden, zo ook een kennis van me.
Ze haalt bijna alleen maar 1ste prijzen, terwijl ze eigenlijk helemaal niet geweldig rijdt (slechte houding, niet precieze hulpen etc), alleen omdat ze een dure pony heeft.
Wat vinden jullie hiervan?
. Hij was ook zeer grappigxD! Maar dan nog is het die mensen hun eigen keus. We moeten allemaal leren rijden toch? En het is fijn als dat kan op een pony die al iets weet.
Blue_Dreamer schreef:Steeds vaker zie ik mensen die een Z pony kopen en hier meteen wedstrijden mee rijden, zo ook een kennis van me.
Ze haalt bijna alleen maar 1ste prijzen, terwijl ze eigenlijk helemaal niet geweldig rijdt (slechte houding, niet precieze hulpen etc), alleen omdat ze een dure pony heeft.
Wat vinden jullie hiervan?
asjemenou schreef:Super toch?
Kan ze heel veel van leren!
En als het wat moeilijker wordt, dan stoppen de prijzen vanzelf als ze niet beter gaat rijden.
Deden maar meer mensen dat, een leuke leerpony kopen. Hoeft echt geen krack te zijn, maar gewoon eentje die al wat van de wereld heeft gezien, en niet al te snel van zijn stuk te brengen is.

. Toen ik met mijn Z pony reed en prijzen won zeiden ze ook altijd, wacht maar totdat ze met haar andere pony gaat starten dan wint ze niet zoveel meer. Maar ik reed ze er allemaal uit met een pony wat niets kon en nu ook niet echt een goed bouw heeft. Ik had schijnbaar veel geleerd van mijn Z pony...
ZEKER niet als deze correct is beleerd
asjemenou schreef:Super toch?
Kan ze heel veel van leren!
En als het wat moeilijker wordt, dan stoppen de prijzen vanzelf als ze niet beter gaat rijden.
Deden maar meer mensen dat, een leuke leerpony kopen. Hoeft echt geen krack te zijn, maar gewoon eentje die al wat van de wereld heeft gezien, en niet al te snel van zijn stuk te brengen is.