Instructrice mee op wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djaleesa

Re: Instructrice mee op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:07

Die van mij gaat elke wedstrijd mee tenzij die echt niet kan. Zelf moet die meestal ook rijden en zijn vriendin ook dus hij helpt mij zei leest me voor echt superfijn ze helpen me echt top.
Ik vind het dus ook echt heel fijn dat hun mij kunnen helpen dat ze even zeggen meid, rechtop dit en dat Lachen

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:32

Die van mij gaat iedere keer meer, heb zelf geen vervoer en start ook een paard van haar. Dus ze komt iedere keer gezellig kijken. Maar meer dan een paar kleine tips enzo krijg ik niet op een wedstrijd. Vaak zie je ze nog compleet lesgeven bij het inrijden waarvan ik altijd meteen denk "Als je hier nog les nodig hebt kan je beter thuis gaan oefenen":P
Het is ook wel handig als ze mee is kunnen we meteen de proef bespreken enzo

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:35

Blue_Dreamer schreef:
Ik lees vaak dat mensen hun instructrice meenemen op wedstrijd.
Maakt jouw instructrice zomaar een dag tijd voor je als je wedstrijd moet rijden?
En waar helpt je instructrice jou mee op wedstrijd?

Ik heb 14 juni voor het eerst een wedstrijdje met mijn verzorgpony op de manege. En ik heb idd mijn instructrice gevraagd om mij te helpen met inrijden enzo. Ze had niets anders dus kon ze met mij mee. Anders had ik pech gehad. Tong uitsteken Ze gaat me dus helpen met losrijden, dus gewoon lesgeven zodat ik lekker de proef in kan. En het is geen hele dag, ik start al vroeg dus poown gaat vrijwel gelijk erna terug naar huis (wat maar een kwartiertje op de trailer is) en dan heeft mijn instructrice nog de hele dag voor zichzelf. Lachen

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:44

Lijkt me ontzettend handig om je instructrice er af en toe bij te hebben. Ze ziet dingen die jij niet doorhebt en kan je nog even helpen met de puntjes op de i zetten. Ideaal!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:51

Heel af en toe gaat ze wel mee. Heb een goede band met mijn lesgeefster maar ze heeft twee dochters op internationaal niveau...Dus als ze niet in het buitenland zit wil ze wel eens langs komen Ja

Olalariche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:32

Mijn instructrice gaat mee met selecties en andere keren komt ze ook wel 'ns langs om te helpen. Ik sta bij haar op stal dus dat is wel een voordeel.

Nothing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:33

Ik vind het vervelend als mensen op concours gaan staan les geven. Thuis is om te oefenen, concours is om het te laten zien wát je geoefend hebt.