Aranel schreef:Suprice schreef:Ik vond het M2 op het begin wel super moeilijk.. Het heeft ook lang geduurd voordat ik mijn winstpunten begon te scoren, mede dankzij nieuwe instructeurMijn pony had vooral veel moeite met de buiging (dus vooral de travers) en de keertwendingen zijn niet voor haar gemaakt (kan ze nu nog steeds niet zo goed).. Verder waren de galop-stap overgangen nog niet super bevestigd (dat wil zeggen thuis wel, maar op wedstrijd niet). Ook is ze een beetje (veel) op de voorhand gebouwd, wat het niet makkelijker maakte. Maar toen het begon te lopen in het M2 ging het ook meteen super en haalde ik hoge punten.. Toen zelfs naar de brabantse geweest en daar 4e geworden en dus naar de Nederlandse geweest.. Dit had ik nooit verwacht omdat ik de M2 dus echt de moeilijkste klasse vond. Het Z1 vond ik toen veel gemakkelijker (toen ik gewend was aan het lange eind strekken
).. Maar ik denk dat dit allemaal voor iedereen verschild, het ene paard is het andere niet en de ene ruiter is de andere niet.. Maar ik zou als ik jou was gewoon overgaan, dan zie je beter waar de knelpunten liggen (op wedstrijd vooral) en dan kan je daar aan wennen en dus ook trainen.. Want thuis gaat het bij mij iig heel anders als op wedstrijd..
Zo herkenbaarIk denk dat dit mij ook gaat gebeuren straks in de M2
Komt allemaal wel goed hoor! Met de juiste training kan alles.. Ik bedoel zels mijn pony doet het aardig in het Z2, terwijl ze echt niet de beste gangen heeft en toch niet zo handig gebouwd is..
Mijn pony had vooral veel moeite met de buiging (dus vooral de travers) en de keertwendingen zijn niet voor haar gemaakt (kan ze nu nog steeds niet zo goed).. Verder waren de galop-stap overgangen nog niet super bevestigd (dat wil zeggen thuis wel, maar op wedstrijd niet). Ook is ze een beetje (veel) op de voorhand gebouwd, wat het niet makkelijker maakte.
).. Maar ik denk dat dit allemaal voor iedereen verschild, het ene paard is het andere niet en de ene ruiter is de andere niet.. Maar ik zou als ik jou was gewoon overgaan, dan zie je beter waar de knelpunten liggen (op wedstrijd vooral) en dan kan je daar aan wennen en dus ook trainen.. Want thuis gaat het bij mij iig heel anders als op wedstrijd..
Ik denk dat dit mij ook gaat gebeuren straks in de M2 

gereden wordt..