Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
barreltjuh schreef:Ik doe altijd het puntje van een hoefnagel krom buigen en daarmee lekker poeren tot ie eruit is.
)

Lielle schreef:

maar eruit
magic_lover schreef:Lielle schreef:
dat lijkt me idd wel handig.. kosten die echt 'maar' 12 euro per 10 stuks?
dan moet k daar ook maar eens naar kijken

verana schreef:Ja ze zijn echt 12 euro voor 10 heb
Vond ik ook heel erg mee vallen ze zijn maar 2 euro duurder dan de gewone

armyhorse schreef:Maar vallen die watjes dan niet uit elkaar ?
Urielle schreef:En hoe krijg je die er weer uit? Ik dat ooit gedaan maar ik heb een kwartier met die poot in mijn handen gestaan om dat vervloekte stopje eruit te kunnen halen
.
.
. Dan vrees ik dat je gewoon iets onhandiger bent
nina88 schreef:ik heb van die ijzeren stobjes..
http://www.paardendrogist.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intHoofdgroepID=0&intSubgroepID=0&intProductID=35796
Ideaal! Ik heb ze er gewoon altijd in zitten, omdat ik in het buitenseizoen ook thuis vaak in de wei train. Ik ben nu in no-time klaar met het proppen draaien. Stobjes eruit draaien en proppen er in. Geen gedoe meer met steentjes e.d. die in de gaten gaan zitten..
ladyenpippi schreef:Moet wel zeggen dat wanneer je de gaten te schoon hebt je de stiften sneller verliest dan dat je er wat zand in laat zitten.
rebble schreef:nina88 schreef:ik heb van die ijzeren stobjes..
http://www.paardendrogist.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intHoofdgroepID=0&intSubgroepID=0&intProductID=35796
Ideaal! Ik heb ze er gewoon altijd in zitten, omdat ik in het buitenseizoen ook thuis vaak in de wei train. Ik ben nu in no-time klaar met het proppen draaien. Stobjes eruit draaien en proppen er in. Geen gedoe meer met steentjes e.d. die in de gaten gaan zitten..
Deze ken ik nog niet; klinkt ideaal!!
Alhoewel ik erg gelukkig ben met m'n zelftappers!! Die van mij zijn nog slag zwaarder als hier afgebeeld. Heb er 10 voor 25 euro, gaan inmiddels 3 seizoenen mee en nog niet 1 verloren!
Gjilke schreef:Ik ken ze wel, en vind ze vrij hopeloos. Kreeg ze er nooit weer uit, omdat die gaten waar je de imbussleutel in moet doen verstopt zitten.

) geen idee