Erg laat starten, wat vind jij nog haalbaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot11

Re: Erg laat starten, wat vind jij nog haalbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:11

Ik moest ook eens laat starten, stond als bijna laatste op de startlijst om iets na 23.00u op zaterdagavond. Toen we om 21.30u op de wedstrijd aankwamen, was het ontzettend uitgelopen, al bijna 45 minuten...

Uiteindelijk om iets voor 24.00u mijn eerste proef gereden en rond 0.15u de tweede proef. We waren rond half 2 terug, om 2u was ik in huis... Nagelbijten / Gniffelen

Doe ik ook niet meer, mijn paard stond al half te slapen toen ik hem ging invlechten!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 11:51

Oh wat erg zeg, ik zit er dus ook vreselijk tegen aan te hikken en weet pas donderdag of er uitvallers zijn en het dus naar voor schuift......

Ook nog zoiets, mijn vriendin staat daar op stal en die zou voorlezen maar goed die heeft een verjaardag....Wie vraag je nou in vredesnaam mee op zaterdagavond op dat tijdstip??? Denk dat ik gewoon maar weer alleen ga en daar kijk of ik iemand kan regelen...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:05

Misschien kun je dan van te voren even naar het secretariaat bellen. Zij begrijpen ook wel dat mensen niet staan te springen om op dat uur nog te komen lezen voor je.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:17

ik ben een aantal weken geleden nog om 22.55 gestart.
om half 1 thuis snachts. het was op een vrijdagavond
en de volgende dag ging de wekker weer om 7u.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:50

Ik vind 22.00 toch echt de max hoor.,.. later doe ik echt niet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 09:39

Vandaag wordt de aangepaste startlijst bekend, jammer genoeg niet tussendoor al een update, die komt dus vandaag na vier uur s'middags.

T grootste wonder is geschiedt, iemand wil helemaal vrijwillig mee op wedstrijd met me!!! Ik heb nog drie keer gezegd, weet je t zeker, want het is zo'n belachelijk tijdstip maar ja ze wist het zeker...dus dat is wel erg leuk, ben ik blij mee!

Hoorde in de wandelgangen dat er wel wat uitvallers waren en dat van de week de lijst al zo ingeschoven was dat de laatste omstreeks half tien moet, dus ik blijf nog even hopen op meer uitvallers.....

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:45

voor mij is 22.00/ 22.30 uur toch wel de max.

een paar jaar geleden was ik op wedstrijd en moest iets na 22.30 uur starten nou geen probleem om 23.15 uur uiteraard heb ik dat ik zag dat het al zoveel uitliep afgezadeld en op de trailer gezet kom ik in de kantine zie ik dat ze zo erg uitlopen dat ik pas na 00.00 uur aan de beurd ben.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 13:27

Misschien heb ik enorme mazzel, werd net gebeld, hadden totaal zo'n 15 afzeggers (ook niet normaal....) dus in ieder geval kwart over acht 's avonds maar als de andere M starter akkoord gaan, gaan we naar twee uur 's middags!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 22:00

Dat zou mazzel zijn, kan je gewoon lekker in de middag starten, toch en stuk lekkerder Haha!

Zelf heb ik eens rond 22.45 uur de laatste proef gereden... wachten op de uitslag, naar stal rijden, paard op stal en weer naar huis. Eer dat we thuis waren liep het al tegen 01.00 uur Nors opkijken

Maar geloof dat ik nog geluk had, soms zie ik met avondwedstrijden dat de laatste start pas om 23.30 uur is Bloos!
Vind dat zelf echt niet prettig, persoonlijk zou ik me niet snel meer inschrijven voor een avond wedstrijd, start toch liever in de ochtend Clown

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:41

Ik heb eens na 23 uur nog een proef gereden. Toen we thuis waren was het kwart voor 1 geweest, de laatste combinatie reed daar ook tegen 24 uur. Persoonlijk vind ik dit écht niet fijn, maar als ik eenmaal zo gepland sta dan ga ik daar niet mijn wedstrijd voor afzeggen.

Het zou wel fijn zijn als je toch eerder kon starten!