Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pensionnetje schreef:Soms kan men met regeltjes ook te ver gaan.
Zeker bij de dressuur wil het oog ook wat.
Een cap in de hogere klasses vind ik persoonlijk absurd.
Proffesionals weten donders goed welke risico's zij nemen. Laat hen, ze zijn oud en wijs genoeg.
Kinderen daar integen vind ik een ander verhaal. Deze moet men nog sturen in een stukje eigen verantwoording.
Van de andere kant heeft de TS wel een punt. Als dat de regels zijn, dient zeker een evenement als Indoor Brabant zich hier aan te houden. Tijd dus voor meer duidelijkheid zou ik zeggen....
foxy80 schreef:is kwestie van gewoonte
tig jaar geleden vond men fietsen met een helm krankzinnig
of autorijden met een gordel belachelijk
de westernruiters gaan er ook aan geloven, met hun heilige stetson, dus ik verwacht binnen dit en 5 jaar een stevige discussie over de hoedjes
en nogmaals: waarom hoedjes?
foxy80 schreef:en nogmaals: waarom hoedjes?
foxy80 schreef:Pensionnetje schreef:Soms kan men met regeltjes ook te ver gaan.
Zeker bij de dressuur wil het oog ook wat.
Een cap in de hogere klasses vind ik persoonlijk absurd.
Proffesionals weten donders goed welke risico's zij nemen. Laat hen, ze zijn oud en wijs genoeg.
Kinderen daar integen vind ik een ander verhaal. Deze moet men nog sturen in een stukje eigen verantwoording.
Van de andere kant heeft de TS wel een punt. Als dat de regels zijn, dient zeker een evenement als Indoor Brabant zich hier aan te houden. Tijd dus voor meer duidelijkheid zou ik zeggen....
Ja, maar bij de eventing en het springen wil het oog evengoed iets.
En bij het inrijden is er geen publiek, dus dan wel een cap?
Ik ga niet tegenspreken dat profs weten wat ze doen, maar op een openbaar evenement hebben zij een voorbeeldfunctie en net daarom vind ik het, vooral naar kinderen toe, duidelijk om te kunnen zeggen: kijk, zij dragen ook een cap
ik geef de TS dan ook 100% gelijk, zo veel moeite doen om je eigen zaakjes op orde te hebben en dan zien dat men elders de regels niet eerbiedigt en daarvoor niet berispt wordt
@ts, wat is de reactie van de bevoegde instanties?

Urielle schreef:Als het hoedje eruit gaat, richten we een nieuwe bond op