Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ladyzwien schreef:Hoezo een naam?
Wij hadden gewoon de naam van de club.

maar de naam dat komt vanzelf wel. als we echt niks weten dan doen we onze clubnaam. ik vind good luck ook wel een leuke, even overleggen met de anderen.
, we zullen vanmiidag ff babbelen over onze naam,
en over de reserver.
)Goofke schreef:Wij hebben ook een viertal pony's in de M....
Volgens mij moet je echter gewoon de clubnaam gebruiken, je komt uit voor je club.
Je hebt wel eens verschillende mensen van verschillende verenigingen die dan bij elkaar gezet worden voor een viertal, zij moeten dan een andere naam hebben die los staat van die verschillende verenigingen (was vorig jaar zo bij Z-viertal pony's in Friesland)
Een reserve was vroeger altijd verplicht, wij hadden er vorig jaar ook 1 (om de beurd) maar dit is nu niet meer zo. Op de levade waren er meerdere die niet een reserve hadden. Toch vind ik dit er wel bij horen. Denk dat wij op de Friese wel een reserve gebruiken. Maak hier alleen wel hele duidelijke afspraken over, en neem wel iemand die 7 minuten lang stil kan staan! (dit doet lang niet iedereen, maar vind dit toch wel zo netjes staan)
Succes in elk geval!

we sloegen een keer niet op hol
haha