Lielle schreef:Ik betaal 27.50 euro per start (M sgw), prijzengeld wel verplicht maar geen vastgelegde prijzenschaal.
Grapppig, want dat mag dus niet! Maximaal 25 euro inschrijfgeld voor het M en hoger in de sgw.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:Ik betaal 27.50 euro per start (M sgw), prijzengeld wel verplicht maar geen vastgelegde prijzenschaal.
A_N_O_U_K schreef:Lielle schreef:qua kosten niet, aangezien de reiskosten voor sgw meestal ook nog eens een stuk hoger zijn dan bij de dressuur en het prijzengeld dus niet aangepast is.
Maar is reiskosten niet iets waar je zelf voor kiest..
Ik kan als ik wil ook in ZuidLimburg gaan starten.. Maar dat veranderd niets aan het prijzengeld..
Snap wel wat jij bedoeld.. Er zijn natuurlijk veel minder sgw wedstrijden, dus veel minder keuze..
Je kunt nou eenmaal niet ieder weekend een cross (of marathon zoals in ons geval) op 15 km van je huis vinden. Deze disciplines brengen automatisch meer reiskosten met zich mee. Dressuur wedstrijden vind je bijna letterlijk op iedere hoek van de straat, dáár heb je dus wel een keuze.
Lielle schreef:ik heb ook niet gezegd dat ik het duur vind, ik plaats het alleen even in perspectief

Needje schreef:Ik zou 10 euro ook veel vinden voor een springparcoursje van 1,5 minuut.

Needje schreef:Ik spring niet, maar ik kan m'n paard niet alleen laten, dus meestal breng ik die meteen weer terug na de proeven. Ik ga wel altijd weer even terug. Maar als ik niet start kan ik daar ook naar toe. Voor niets.
Needje schreef:Ik rij gewoon wedstrijden als ik dat wil. Ik blijf er alleen bij dat de prijzen erg omhoog gegaan zijn. :vroeger" betaalde je 5 gulden, nu 10 euro! Waar gaat het heen?!
Needje schreef:
manie schreef:Needje schreef:Ik zou 10 euro ook veel vinden voor een springparcoursje van 1,5 minuut.
Het gaat toch niet alleen om die 1,5 minuut mag ik hopen.
Ik vind het doorgaans op concours erg leuk en gezellig, dáár heb ik best een tientje voor over
Net als voor onze menwedstrijden, prachtige weekenden zijn dat, boordevol mooie sport en verschrikkelijk veel plezier.
Dat is toch echt die 30 euri wel waard hoor.

maar dan snappen we het gezellig samen niet meer.