IEKS!!!! 171 punten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 16:07

gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook met mij Friese ruin gestart. hij ging er een paar keer vandoor, sneed de hoeken af en zowel het binnenkomen als afgroeten was 1 meter naast de AC-lijn. Het ging dus voor geen meter! Maar de jury was blijkbaar zo gecharmeerd van mijn zwarte dat ik toch nog 157 punten kreeg. Bij ons in de kring is het moeilijk punten rijden met een fries, loopt ie super krijgen we 146 punten, gaat het voor geen meter 157. Maar dat heb je met een jurysport. Ik denk dat ik maar Friezenwedstrijden ga rijden. Heel veel mensen raden mij dat aan, want die snappen ook niet waarom ik anders zo weinig punten krijg voor een superproef.

WendaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:04

Hee Barbara!!

Ja je had echt lekker gereden man op de clubkampioenschappen, nogmaals gefeliciteerd hoor!! (weet je nog wel wie ik ben, ik deed met reddy007 de prijzen).

Ik wou nog ff reageren op obelix, beetje stom dat je zo je mening geeft als je het aantal deelnemers en de situatie van Clubkampioenschappen niet kent, maar dat moet je zelf weten.

obelix schreef:
Heey lekker.. Maar wat ik me nu afvraag,waarom voegen ze die catergorien samen??Dat is niet echt eerlijk ,op zich.... Als je per categorie een prijs hebt,maakt het een wedstrijd ook veel leuker....Of zie ik dat nou verkeerd???

Het maakt de wedstrijd niet leuker, we hebben 1 paarden kampioen van de klasse B t/m Z2. Beetje dom als je met ehhhh 7 kampioenen van alleen de paarden aan kom zetten.... En dan ben je kampioen van bijvoorbeeld 2 mensen (dat was in de B het geval), dat noem ik geen kampioen. Nu had je gewoon 1 paarden drs kampioen, 1 met pony's, dan met springen, met mennen en western. En dan nog all-round (dus spr en drs bij elkaar bij de paarden en pony's en drs en vaardigheid bij elkaar bij mennen).
Ik hoop dat ik het duidelijk voor je heb uitgelegd en anders pb je maar ff.

Groetjes Wenda

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:20

Zo doen wij het inderdaad ook met clubkampioenschap Wenda *LOL* Mijn zusje was trouwens clubkampioenspringen bij ons Party!!
De duinrutiers doen wel voor elke rubriek een aparte kampioen *LOL* Kan iedereen tenminste ergens mee winnen Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 23:23

Hoi Wenda

Tuurlijk weet ik nog wel wie je bent!!
Bedankt voor het organiseren van de clubkampioenschappen,
ik vond het erg leuk om mee te doen!!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 08:52

WendaK"]

Ik wou nog ff reageren op obelix, beetje stom dat je zo je mening geeft als je het aantal deelnemers en de situatie van Clubkampioenschappen niet kent, maar dat moet je zelf weten.

[quote="obelix schreef:
Heey lekker.. Maar wat ik me nu afvraag,waarom voegen ze die catergorien samen??Dat is niet echt eerlijk ,op zich.... Als je per categorie een prijs hebt,maakt het een wedstrijd ook veel leuker....Of zie ik dat nou verkeerd???

Het maakt de wedstrijd niet leuker, we hebben 1 paarden kampioen van de klasse B t/m Z2. Beetje dom als je met ehhhh 7 kampioenen van alleen de paarden aan kom zetten.... En dan ben je kampioen van bijvoorbeeld 2 mensen (dat was in de B het geval), dat noem ik geen kampioen. Nu had je gewoon 1 paarden drs kampioen, 1 met pony's, dan met springen, met mennen en western. En dan nog all-round (dus spr en drs bij elkaar bij de paarden en pony's en drs en vaardigheid bij elkaar bij mennen).
Ik hoop dat ik het duidelijk voor je heb uitgelegd en anders pb je maar ff.

Groetjes Wenda
[/quote]

Ik heb die reactie daar neergezet omdat ik idd de situatie niet kon en ik graag even duidelijkheid wilde,maar bedankt voor de omschrijving... doei Party!!