Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingeltje schreef:sheda schreef:Het ergste wat vergeten is NA een wedstrijd weet ik wel
Wij werden savonds laat na een concours in Heeten gebeld of we onze pony vergeten waren mee te nemen naar huis,
er stond namelijk nog een pony en iedereen was al naar huis, we konden toen wel zeggen van wie die pony was en die leek wel precies op die van ons, maar wij waren het niet. Op een volgend concours spraken we deze mensen en ze hebben er wel erg om moeten lachen toen ze thuis de trailer losdeden en er zat geen pony in.................
Hahaha geweldig!
Vio schreef:Oja, m'n vriend is toen hij nog jong was een keer vergeten z'n paard in de trailer te zetten. Hij stond nog vast aan de trailer en heeft dus een stuke mee moeten lopen. Gelukkig was het een zandweg en kon hij niet hard rijden. Na een honderd meter kwam hij er gelukkig achter. Hij schaamt hier zich nog steeds voor.
Vio schreef:Oja, m'n vriend is toen hij nog jong was een keer vergeten z'n paard in de trailer te zetten. Hij stond nog vast aan de trailer en heeft dus een stuke mee moeten lopen. Gelukkig was het een zandweg en kon hij niet hard rijden. Na een honderd meter kwam hij er gelukkig achter. Hij schaamt hier zich nog steeds voor.
xjudithx schreef:Ik ben een keer vergeten om mijn jas uit te trekken en de broek die ik over mijn rijbroek aan had om 'm schoon te houden. Ik heb dus de hele proef in mijn oude kloffie gereden, met mijn wedstrijdtenue eronder![]()
Chagrijnig dat ik naderhand was toen ik erachter kwam!