Wat is 't ergste wat je ooit bent vergeten met een wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Wat is 't ergste wat je ooit bent vergeten met een wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:12

Het ergste wat ik ooit vergeten ben is handschoenen of proevenboekje.Lijkt me wel een beetje apart om je paard/pony te vergeten.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:16

Mijn witte rijbroek, maar daar kwam ik achter op weg naar stal dus ik ben met het paard in de trailer nog even langs huis gereden op weg naar de wedstrijd Haha! . Meestal kijk ik alles wel 10x na en neem ik een reservehoofdstel en dergelijke al mee uit voorzorg. Ik heb zelfs een reservejasje Bloos.

Voor ik weg rij, loop ik alles in gedachten nog een keer na, zadel, hoofdstel, kleding, cap, laarzen, voer en ja ook het paard want ik heb af en toe een kop als een vergiet dus ik zie mezelf er ook wel voor aan om mijn paard op stal te laten staan Nagelbijten / Gniffelen.

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:18

Vergeet ook altijd wel wat.. ben pas gerust als ik klaar ben met rijden en blijkt dat ik toch niks vergeten had haha!
Laarzen, startkaart, paspoort, zweep, cap, proevenboekje..
Maar tegenwoordig 1 grote map waar proevenboekje, coupons, start, paspoort etc inzitten!
Ideaal! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:24

Zadel vergeet ik eigenlijk regelmatig.. Clown
Voor de rest heb ik altijd alles bij me

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:27

Ik ben een keer vergeten om mijn jas uit te trekken en de broek die ik over mijn rijbroek aan had om 'm schoon te houden. Ik heb dus de hele proef in mijn oude kloffie gereden, met mijn wedstrijdtenue eronder Clown
Chagrijnig dat ik naderhand was toen ik erachter kwam! Koe

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:27

Het ergste.....

Paard Huilen van het lachen

Ik dacht dat spap m in de trailer had gedaan, spap dacht da ik t had gedaan..
we rijden weg.. zie ik mn pony nog vast staan aan de poetsplaats Huilen van het lachen

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:28

proevenboekje, die vergeet ik écht altijd..

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:29

Haha wat een leuk topic. Ik ben echt een uber vergeetachtig type wat dat aan gaan. Ben wel eens m'n zadel, jasje, singel, zweep en andere kleine dingen vergeten. Mijn vriend is net zo, het is dus elke keer een verassing wat we dan weer vergeten zijn.

Maar van die pony in Heeten is helemaal te erg.

Oja, m'n vriend is toen hij nog jong was een keer vergeten z'n paard in de trailer te zetten. Hij stond nog vast aan de trailer en heeft dus een stuke mee moeten lopen. Gelukkig was het een zandweg en kon hij niet hard rijden. Na een honderd meter kwam hij er gelukkig achter. Hij schaamt hier zich nog steeds voor.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:30

Wij gingen op cross twee uur van bij ons vandaag Vork Na een halfuur rijden ontdekte ik dat mijn rijjasje niet in de auto lag Clown
Dus wij bellen naar de eigenaar van vriendjes paarden om te zeggen dat we terug mochten keren.
Dus eigenlijk vergeten maar op de wedstrijd zelf had ik het wel Vork

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:30

m'n cap

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:31

Ingeltje schreef:
sheda schreef:
Het ergste wat vergeten is NA een wedstrijd weet ik wel
Wij werden savonds laat na een concours in Heeten gebeld of we onze pony vergeten waren mee te nemen naar huis,
er stond namelijk nog een pony en iedereen was al naar huis, we konden toen wel zeggen van wie die pony was en die leek wel precies op die van ons, maar wij waren het niet. Op een volgend concours spraken we deze mensen en ze hebben er wel erg om moeten lachen toen ze thuis de trailer losdeden en er zat geen pony in.................

ROFL Hahaha geweldig!

Goh wat staat die toch lekker rustig op de trailer, zal wel moe zijn.........

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:32

Vio schreef:
Oja, m'n vriend is toen hij nog jong was een keer vergeten z'n paard in de trailer te zetten. Hij stond nog vast aan de trailer en heeft dus een stuke mee moeten lopen. Gelukkig was het een zandweg en kon hij niet hard rijden. Na een honderd meter kwam hij er gelukkig achter. Hij schaamt hier zich nog steeds voor.

Te erg Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:35

Een stalgenoot van mij heeft een keer paard en trailer vergeten. Ze had haar paard in de trailer gezet en toen ze een paar kilometer verderop waren, merkte de eigenaar (die reed) dat de trailer niet achter de auto zat.

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:40

Mijn cap, handschoenen en singel. Verders niets bijzonders. Kennissen van ons zijn wel ooit de paarden vergeten te laden thuis. Wilden ze gaan opzadelen, klep open, geen paard!

Vio schreef:

Haha, ik lig echt dubbel. Natuurlijk is het niet leuk voor het paard, maar toch...

Nickysplace2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:50

Rijjasje, sjee ik kon me wel voor mijn kop slaan. Ik mocht er wel een van iemand anders lenen, maar dat wilde ik niet. Mijn moeder is toen naar huis gescheurt Bloos en heeft em alsnog opgehaald...

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:37

xjudithx schreef:
Ik ben een keer vergeten om mijn jas uit te trekken en de broek die ik over mijn rijbroek aan had om 'm schoon te houden. Ik heb dus de hele proef in mijn oude kloffie gereden, met mijn wedstrijdtenue eronder Clown
Chagrijnig dat ik naderhand was toen ik erachter kwam! Koe

En dat hebben ze toegestaan? Nou dan mag de KNHS echt wat aan de ju'ry's gaan doen.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:35

Alleen 1x mn sperriem. Verder nog niks, gelukkig. Lachen

LovesGitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 18:28

mn startkaart Bloos

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:56

Ikzelf:

Stiekjes, dekje, jasje plastron.

Mensen die wij kennen waren het kind vergeten die erop moest rijden! Ze zat nog op de wc en ze waren zo weggereden Vingers aflikken

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:40

Haha! mijn rijjasje

die had ik thuis aan de deur gehangen zodat ie netjes zou blijven (de tussendeur bij de voordeur
nog wel Bloos )

ben ik bijna op het wedstrijdterrein en Pling mijn jasje vergeten, dus maar snel op en neer gereden en was nog net op tijd terug om te rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:45

M'n cap, arme moeder van me die weer op en neer moest rijden Clown

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:51

Het zijn ook zo vaak de meest logische dingen die je vergeet. Je denkt allemaal aan de kleine dingetjes en dan vergeet je bv. je zadel of je paard:P.
Voor mijn wedstrijd heb ik ooit mijn sjabrak, cap en zweep vergeten. Haha! Allemaal maar even geleent want om nou weer even naar huis te rijden:) Het was 3 kwartier rijden.....
Ik was van de week nog mijn sjabrak vergeten mee te nemen naar de les Haha! ik had maar snel even zo'n verrotte van de manege gepakt. Ja er moet toch wat onder. Tong uitsteken

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:52

ik ben 1x mijn zadel vergeten. Bloos
die had ik thuis liggen omdat ik die gepoetst had en mijn ledervet ed thuis had liggen ipv op stal.
toen heb ik een zadel van een vriendinnetje geleent om alsnog te starten,dat zadel lag prima op mijn pony trouwens.was toen ook nog 1e geworden haha
en ik ben ook 1x mijn cap handschoenen en plastron vergeten die zaten in een tas ,omdat ik dacht dat mijn moeder die tas mee zal nemen en zei dacht dat ik hem mee zou nemen,ook niet heel handig
dit is allemaal in mijn pony tijd gebeurt.
toen heb ik een lijst gemaakt met wat ik allemaal mee moet nemen.
maar rij nu al een tijdje geen wedstrijden meer dus heb die lijst ook (nog)niet nodig Haha!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:53

Gelukkig geen erge dingen, maar bij de laatste wedstrijd (was nog in de winter) was ik mijn trui vergeten van de zenuwen ! Clown
Rond het vriespunt en ik loop in een t-shirt.. En ik mij maar af vragen waarom het zo koud is Clown

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:55

Hoe vergeet je een paard mee terug te nemen..? Bloos! Gewoon los laten staan daar?

Eigenaar van vzpaarden is al wel vaker beugels, singel, hele zadel, spullen voor 'er zelf enz vergeten. Bijna elke keer vergeet ze iets, vraag je het na: jaa hoor ligt in de auto! Niet dus Tong uitsteken