En een keer had ik een 8 op middenstap , daar was ik ook erg blij mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinvdM schreef:"Wat heb je een geweldige schimmel!!"
) maar wat was het gevolg, mijn beestje wou der niet meer voorbij e nwas er erg bang van. Na een tijdje begon ze zich al wat meer te ontspannen en heb haar dus maar zoveel mogelijk geprobeerd op haar gemak te stellen en op papier stond: paard op erg correcte manier terug opgevangen en doorgereden .. waarschijnlijk was dat wel omdat hij zich schuldig voelde
ook een keer dat er op stond: Prachtige houding, mooi ! 
..... Dta ben ik absoluut niet!!! dat was dan weer een gemiste kan zal ik maar zeggen
.
waar ze dan nog gelijk in zouden hebben ook
). En meerdere jury's hebben hem al van me willen kopen, wat ook een mooi compliment is.insun schreef:KarinvdM schreef:"Wat heb je een geweldige schimmel!!"
Helemaal eens met de jury!

. Had 2 wp's gekregen en eerste
en de jury zei tegen mij dat ik goed had gereden en dat ik een hele brave pony had die goed naar mij luisterde
waar andere knollen eigenwijs met hun kont in de regen gingen wijken liep die van mij gelukkig stug door
) en dat ze nog wel een goeie D pony had waar ik op zou kunnen rijden.
.
) had ik dus een wedstrijd en nadat ik m'n proef gereden had, stond de jury op en begon vreemd met haar handen omhoog te doen (leek wel op zo'n wave of zo.. ) noujah het bleek dus dat ze bedoelde dat deze proef veel beter was dan de 1e (16 punten meer
en dik 2 winspunten