Maar als dat je niet lukt, kan je altijd op het terrein vragen of iemand je wil lezen. NAdeel is alleen dat dat weer extra stress geeft, als je het ter plekke moet gaan regelen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponyparadijs schreef:LisaB schreef:Leuke sport he, dat paardrijden. Gezellig met z'n allen je hobby uitoefenen/. Jammer dat elkaar helpen daar niet bij hoort voor sommigen
Weet je wat het probleem is? Dat niet iedereen een ander in zijn of haar waarde laat. Dat is pas jammer. Weet je als je iemand niet persoonlijk kent en dus niet kan oordelen over het feit of iemand wel of niet klaar staat voor andere moet je dit soort dingen niet zeggen.
Als jij paardrijden alleen leuk vindt als een ander jou helpt is dat jammer. Ik geniet ook zonder hulp!!

en er zal ook weleens een vriendin mee willen/kunnen dus als die niet kunnen zou ik me proef gewoon goed moeten voorbereiden en zoals ik hoor vinden de meeste mensen het niet erg om een proefje extra voor te lezen en anders zit ik toch met een probleem
erleyne schreef:Leuk dat je vriend overstag is Urielle, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Mijn man weigert pertinent om in het openbaar te lezen. Hij kan het wel, want als we alleen op stal zijn, wil hij het boekje nog wel eens pakken. Maar zodra er 'dressuurtrutjes' op het terrein zijn, weigert zijn stem dienst volgens hemzelf
). Hadden we thuis geoefend en kwamen we op concours en ging hij nog iemand zoeken omdat hij niet durfde 
SteffiiY schreef:Ik denk persoonlijk dat het handiger is om een voorlezer mee te nemen, of in iedergeval te regelen.
) Urielle schreef:SteffiiY schreef:Ik denk persoonlijk dat het handiger is om een voorlezer mee te nemen, of in iedergeval te regelen.
Je moet maar net iemand hebben die zo gek is iedere keer weer mee te willen (maar ik heb voor Kerst een waardebon gekregen voor weer een jaar groomen dus ik zit tot eind 2008 goed)
Urielle schreef:Nou, gelukkig tref ik altijd hele behulpzame mensen en ik start toch echt wel op een breed gebied, van Eindhoven tot Rotterdam! Ik kan zelf echt geen proeven leren en ik moet eerlijk zeggen dat op een concours waar de sfeer zo is dat er echt niemand voor wil lezen, ik geen tweede keer te gast zou zijn.
.
Dus ja dat wordt dan lastig.
.