) die achteraf dus werd gedisc. omdat het paard in het zelfde seizoen al hoger had gelopendomweg omdat de knhs haar controle niet heeft gedaan, al niet op de regio!!
wij hadden afgelopen zomer ook eentje lopen die niet mocht starten! heeft wel gestart. liep niet goed, dus de meeste mensen houden zich dan stil, had verder toch geen nut. maar er was er toch een die het meldde bij de jury!!
kan je je voorstellen wat er was gebeurd als deze combinatie goed had gereden... dan was volgens mij de helft van het concours op de jury afgestormd! maar zo'n combinatie had dan ook beter moeten weten!
regels moet je idd hebben! ik vind het overigens heel sneu voor de amateurs die eindelijk een beestje mogen starten en door deze regel niet kunnen starten.
maar je hebt gewoon mensen die het paard voor kamp. wegbrengen , laten uitbrengen door een prof in een hogere klasse, om vervolgens een kampioenschap mee te rijden... dus ik snap aan de ene kant wel dat zo'n regel er is! en je weet hoe het paardenwereldje is...erg sneaky

er is ook een regel waarbij paarden t/m 1.40 mogen lopen en dan nog uitkomen op een kampioenschap in het ZZ.. ik moet er hard aan werken om mijn beestje het ZZ rond te sturen, terwijl ik ok tegen profs moeten die 'jonge' paarden al internationaal of nationaal 1.40 hebben gestart. zelfde dat ik mijn L paard niet mag starten omdat ik mijn ZZ paard start en die combinatie mag op een kampioenschap ook niet!(en ik ben maar een amateur!!)
maar aan de andere kant, wat kunnen we ons ook druk maken over een kampioenschap...

zijn genoeg andere leuke wedstrijden