Wij -van Proruiter- willen eigenlijk een aantal ruiters gaan sponsoren.
Nou horen we om ons heen zeer diverse manieren van sponsoring; van een dekje tot trailer zeg maar

Om een beetje een beeld te krijgen van wat 'normaal' is en wat de wensen van een ruiter zijn zouden we graag jullie ervaringen hiermee willen weten.
Voor de mensen die reeds een sponsor hebben:Ik heb wel een bedrukt dekje met het logo van mijn oom's restaurant, maar ik wordt niet echt gesponsord.
1. Hoe lang wordt jij gesponsord? 1 jaar
2. Waarmee wordt jij gesponsord (wat krijg je van je sponsor)? Een dekje
3. Welk niveau rijd je en hoeveel wedstrijden rijd je? L2 dressuur (bijna M), L springen en B SGW. Ik rijd ongeveer 2 a 3 keer per maand wedstrijd.
4. Ben je tevreden over deze sponsoring of zou je graag iets willen veranderen? Ik ben tevreden. Ik zou eventueel ook wel een zweet en uitrijdeken willen hebben.
5. Hoe ben je aan deze sponsoring gekomen?
Via familie
Voor de mensen die graag een sponsor zouden willen hebben:1. Voor hoelang zou je gesponsord willen worden? Ik denk minimaal 1 jaar, daarna overleggen hoe het verder gaat.
2. Wat zou je van je sponsor willen krijgen? Een dekje, uitrijdeken, zweetdeken en het liefst ook nog een jas (allemaal bedrukt).
3. Welk niveau rijd je en hoeveel wedstrijden rijd je? Ik rijd L2 dressuur, L springen en B SGW. Wij gaan ongeveer 2 a 3 keer per maand op wedstrijd.
Alvast bedankt voor de reacties en wie weet gaan we jou straks sponsoren