Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt dat de jury van tevoren bekend gemaakt werd. Die jury zie ik pas op het moment dat hij binnenkomt of op het moment dat ik de bak in rijdt.
Eva_Arno schreef:opzich niet, maar bij 1 wel, als ik haar heb, start ik gewoonweg niet, want dat heeft toch geen zin.
iedere keer als ik een goede proef neerzet: 175
veel 5en, zonder reden.
Soms een 4, dan heb ik een oefening keurig gereden, staat er gewoon een 4, zonder commentaar.
wat blijkt nu achteraf, zij wou mijn pony kopen toen hij nog te koop stond, voor haar dochter, maar wij waren haar voor....
Aranel schreef:Ik schrijf me wel altijd meteen in als ik weet dat meneer Stoel jureerd, want hij vind haflingers de leukste paardjes van de wereld
) 
Aranel schreef:Eva_Arno schreef:opzich niet, maar bij 1 wel, als ik haar heb, start ik gewoonweg niet, want dat heeft toch geen zin.
iedere keer als ik een goede proef neerzet: 175
veel 5en, zonder reden.
Soms een 4, dan heb ik een oefening keurig gereden, staat er gewoon een 4, zonder commentaar.
wat blijkt nu achteraf, zij wou mijn pony kopen toen hij nog te koop stond, voor haar dochter, maar wij waren haar voor....
Jeeeetje zeg, dan zou ik echt gaan klagen bij de KNHS!! Dit kan toch niet
daNiielle_ schreef:Aranel schreef:Ik schrijf me wel altijd meteen in als ik weet dat meneer Stoel jureerd, want hij vind haflingers de leukste paardjes van de wereld
Jij verwoord precies hetgene dat ik nou zo haat aan jury's. (niks tegen je haf hoor)
ik had geen foutloze proef nee dat niet maar commentaar "paard is niet geliefd is in de ring" moet je niet maken tegen mij en dan daarbij 4-en geven voor een middendraf die echt het dubbele waard was 5-en voor dingen die gewoon goed waren en zo de proef door hahah oja een 6 voor mijn prachtige totaal 4-kant staande halthouden
ik heb er achteraf maar om gelachen en reed een paar dagen later weer 194/191 met gewoon normaal objectief en goed commentaar op dat wat wij lieten zien in de ring en niet vanwege het paard waar ik mee verschijn.
Hozie schreef:Ik let er nooit op wie de jury is. Ik ben van mening dat als je goed genoeg bent, je bij elke jury een winstpunt kunt rijden. Als je goed genoeg bent, kunnen ze niet om je heen. Elke jury jureert misschien wel net iets anders, maar dat zie ik juist als een uitdaging. Ik zie het als een uitdaging om bij een jury die te boek staat als "streng" of "weinig winstpunten uitdelend" om daar dan toch een winstpunt bij te kunnen rijden. Ik vind het ook de grootste onzin als mensen zeggen als ze van een wedstrijd terugkomen "ik heb geen winst, want de jury was zo streng en heeft van de 20 combinaties maar 1 winstpunt gegeven". Ga eerst eens bij jezelf na waar het aan schort, voordat je de jury de schuld gaat geven.
daNiielle_ schreef:Aranel schreef:Ik schrijf me wel altijd meteen in als ik weet dat meneer Stoel jureerd, want hij vind haflingers de leukste paardjes van de wereld
Jij verwoord precies hetgene dat ik nou zo haat aan jury's. (niks tegen je haf hoor)
.