Roxxiejj schreef:Ik was mijn paard eigenlijk iedere ochtend voor de wedstrijd (M1 is vaak later op de dag en anders vraag ik daar om), aangezien ik een bonte heb, moet het bijna wel, vooral omdat ze, hoe schoon haar stal ook is, zichzelf altijd weer vreselijk smerig maakt.
Knotten dus ook diezelfde dag. Ik ben die dag zelf eigenlijk best wel gestresst, hou ik altijd
Met wassen en knotten ben ik zeker wel 2 uur mee bezig, ik ben echt een Pietje Precies, ieder nog vies vlekje wordt nog eens extra onder handen genomen met talkpoeder.
Wat ik meeneem, is eerlijk gezegd best veel, het is ook altijd weer een erge zooi in onze auto. Zadel, dekje, hoofdstel, peesbeschermers en springschoenen, 3 zweetdekens en een gewone dikke deken, bak met allerlei troepjes (extra talkpoeder, elastiekjes, kalkoenen, borstels, babyolie, babydoekjes etc), jasje en zo en me cap en zweep. Losrijden doe ik nooit zo lang en opzadelen ben ik (samen met mijn geweldige groom) met 10 minuutjes klaar.
Ik kom net terug van wedstrijd (finale!) en ik kijk nu alweer uit naar de volgende wedstrijd!
ik vraag me dan toch af waarom je er 3 meeneemt?

)