Wedstrijd binnen een paar uur vol.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Wedstrijd binnen een paar uur vol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:54

Ik merk het hier ook, ik heb het inschrijfbureau voor de paarden van mijn nicht overgenomen en voor sluitingsdatum zit veel al vol.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:04

Ik denk dat het heel veel uitmaakt waar je woont. Hier (Z-O Brabant) heb ik nog nooit meegemaakt dat er een wedstrijd vol zit, inschrijven kon eigenlijk altijd tot op de dag zelf. Van een aantal vakantiegasten die wij dit jaar gehad hebben, begreep ik dat er in het noord-westen van het land ook minder wedstrijden worden georganiseerd, dus dan wordt het ook inderdaad wat lastiger. Hier kun je ieder weekend uit wel 3 of 4 wedstrijden in een straal van 25 km kiezen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:07

Hmmm, zit ook in Z-O brabant, maar ken ook diverse wedstrijden die direct vol zitten. Probeer Eersel bijvoorbeeld maar eens, die zit direct vol.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:12

Neonlight schreef:
Hmmm, zit ook in Z-O brabant, maar ken ook diverse wedstrijden die direct vol zitten. Probeer Eersel bijvoorbeeld maar eens, die zit direct vol.

Dat is verder weg dan 25 km voor mij Haha! Ik val onder de kring Uden, maar Wanroy, Gemert etc. zitten ook op ongeveer een km of vijf. Vandaar dat we eigenlijk keuze genoeg hebben.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:15

nou mochten er hier mensen zitten te bokken die omgeving delft startplek zoeken??? op 13 april is bij ons de eerste wedstrijd. De eerste inschrijvingen komen al binnen dus op tijd inschrijven als wel slim als je bij ons wilt starten. Op startlijsten staan we ook. www.prometheusruitersport.nl . Makkelijkste is om via mail of via startlijsten in te schrijven. Via pb mag uiteraard ook Haha!