Foutje op Mijn KNHS??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karinnn

Re: Foutje op Mijn KNHS??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 10:05

Ziolette schreef:
Bij mij is het ook weer feest, van de week stond mijn stand er keurig op bijgewerkt tot 9/12 en nu zijn er geen standen meer te vinden Rolleyes .

Bij mij precies hetzelfde Boos!

Lianne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 10:11

Ziolette schreef:
Bij mij is het ook weer feest, van de week stond mijn stand er keurig op bijgewerkt tot 9/12 en nu zijn er geen standen meer te vinden Rolleyes .

Bij mij hetzelfde. Gisteren stond het goed (was gecorr.) en nu geen standen gevonden. Zijn zeker met bestand bezig?

NadjaHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:13

Bij mij staan er ook geen standen... Zijn ze nu misschien mee bezig?

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn startkaart. Ben van vereniging gewisseld en kreeg al best vroeg een startkaart opgestuurd, maar 2 weken later een mail dat die startkaart niet geldig was. Ze hadden mij per ongeluk een nieuw combinatienummer gegeven.... Nu zit ik nog steeds op een nieuwe startkaart te wachten! Vond het wel grappig dat ze zelf die fout hadden ontdekt, mij was het eerlijk gezegd nog niet opgevallen....

wolfram3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:21

men is bezig om het systeem verder uit te breiden.
dit gaat niet altijd goed

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 21:41

wolfram3 schreef:
men is bezig om het systeem verder uit te breiden.
dit gaat niet altijd goed

Bij mij heeft het niks meer met het systeem te maken, ik ben ineens afgemeld(mijn vereniging heeft geen rekening voor mij ontvangen) heb hier achteraan gebeld en ik zou per 31-12-2007 zijn afgemeld(heel leuk maar ik was toch echt nog niet van plan te stoppen met de wedstrijden)
Wel heb ik rekening ontvangen voor de startkaarten voor dit jaar, maar of ik ze nu betaal of niet starten kan ik op dit moment niet omdat ik volgens hun ben afgemeld(en bij wel starten er consequenties aan vastzitten)

Ik heb er woensdag een mailtje heengestuurd (dit is telefonisch afgesproken, en dit moest naar de ledenadministratie) ik zoeken op de site naar dat mailadres nergens te vinden natuurlijk, dus dit eerst maar via het contactformulier gedaan. netjes een mail ontvangen dat dit naar de ledenadministratie is gegaan, maandag ga ik bellen of ze al iets weten(want ik wil gewoon starten en dit is hun fout niet de mijne)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:18

Ziolette schreef:

Bij mij is het ook precies hetzelfde.. Maar aan de berichtjes hier te lezen, zijn ze er dus aan bezig!

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:08

ik wou ook even kijken maar ik kan er helemaal niet opkomen op mijn knhs niet doe ik misschien iets verkeerd ? hoe hebben jullie dat de eerste keer gedaan. je moet toch bepaalde numers invullen? wat ook op je pas van knhs staat ook heb ik nog nooit een tijdschrift gekregen ,volgens mij krijg je dan het blad paard en sport toch? Lachen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 23:17

Bij mij ook geen standen gevonden. Van de week nog maar een keer proberen.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:10

Gister deed ie t bij mij ook niet, nu weer wel. Al is het nog niet up to date. Hij staat op L2+9. Zaterdag ben ik M1+2 geworden..Maar kan ook niet anders dat die standen nog niet verwerkt zijn.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:28

Bij mij doet hij het idd ook weer, bijgewerkt tot 9/12 Lachen.

Lianne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:58

Bij mij doet die het ook weer alleen de coor. die ze pas gemaakt hebben, is nu weer niet verwerkt.
Sta dus weer op B+9 i.p.v. B+10

Didtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 16:11

komt bij bekent voor dit is het 1e jaar dat ze splendid zomaar hebben af gemeld en dat terwijl ik allen maar 1 nieuwe aan melding heb gedaan van biby en daar had ik 6 punten mee gereden in de B en die zijn nu ook niet meer bekend
en kan dus nu niet meer starten met splendid ik baal als een stekker {kon die wel neit in de wedstrijden lopen momenteel}
maar daar gaat het niet om ikke betalen en hun af melden gaat erg lekker daar

gaat lekker daar bij de knhs joepy