En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emeraldo

Re: En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:14

Citaat:
Met Emeraldo wil ik Z2 starten en stiekem ook een wp halen in Z2 bij de paarden. Z2 starten moet wel lukken aangezien we Z1+10 zijn. Dat wp-tje weet ik nog niet zo net....

Met Verona wil ik mee beginnen in de B nadat haar veulen eruit is gefloept en dan weer terug op niveau is. En dan misschien wel de punten voor de L1 halen.

Met beide ga ik weinig op concours...

Dit had ik gepost. Dit jaar ben ik 3x op concours geweest (nog 1 te gaan) en ben mu Z2+1 bij de paarden met Emeraldo.

Verona is verkocht op de dag dat ik een startkaart had aangevraagd (trainde dit paard voor andere mensen).

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:21

mijn doel was om m1 of m2 met winstpunten te worden en hem dan te verkopen...
nu loopt ie z2 en heeft al 5 winstpunten en nee,hij gaat niet meer weg.hij is zo naar me toegegroeit dat ik hem eigenlijk aan niemand anders gun.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:24

Mijn doel was om L1 + te zijn, liefst L2, helaas lig ik er al 6 maanden uit qua wedstrijden... En heb ik eht hele jaar maar 3 wedstrijden gestart, daar heb ik nog wel 2 winstpunten uit gehaald, voor volgend jaar is mijn doel, mijn paard op de rit hebben en weer kijken of we nog weer kunnen gaan starten

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:24

Ik had niet echt een doel gesteld, werkt volgens mij niet....
Ik hoopte dat we leuk wedstrijden zouden rijden en nog wat puntjes in de L1 te rijden.

We zijn 2 weken geleden voor het eerst M1 gestart!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 08:15

Ik wilde M startg. zijn, en dan is gelukt Lachen

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 09:43

Het doel met mijn ene paard was M-springen fijn rond komen en M1 dressuur, dat is beide gelukt maar het paard is onderhand verkocht. Met het andere paard had ik als doel om L springen te worden en L2 dressuur en ook dit is gelukt.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:08

Citaat:
M1+winst met Hette.

Start m nu M2, en na 4 wedstrijden 2 wp. Dus ruim gehaald Lachen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:59

Ik wilde Joep graag M2 startgerechtigd hebben, zit nu op M1+9 dus dat kan nog prima lukken dit jaar.
Met Ky wilde ik proberen om Z2 te starten en ook dat is gelukt Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:09

Weet even niet of ik in dat topic ook had gereageerd. Doel voor afgelopen jaar was Reedhill's Mister Zeppo in het tweespan uit te brengen in plaats van Reedhill's Mister Michael. Dat is gehaald, alleen niet succesvol, en we hebben hem dan ook snel maar weer teruggetrokken uit de wedstrijdsport (en verkocht Clown ).
2de doel was om Reedhill's Dancing Queen naar de ereklasse te rijden, met nog maar een paar puntjes te gaan was dat ook niet moeilijk, en om daar bij de top 5 mee te kunnen komen. Ook dat is gelukt, meestal zelfs top 3 klasseringen.
3de doel was het tweespankampioenschap, om kampioen te worden. En ook dat doel is gehaald.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:18

Ik wel ik ben dit jaar de B uitgekomen.
Van de 1e wedstrijd 144 naar 195 punten. In 10 wedstrijden.
Voor 2008: L uitkomen, ben sinds gister L1 startgerechtigd

xxx

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:35

Mijn wedstrijd doelen voor 2007 waren:
L2 met winst zijn voor het einde van het jaar. Ruim gehaald Haha!
Oefen-parcourtjes rijden. Doel bereikt Clown
Meedoen aan de regio-kampioenschappen L2. Doel ook bereikt en ook nog eens succesvol met een 4e plaats!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:35

Tja niet echt een doel gesteld maar als ik hem gesteld zou hebben niet gehaald. Ok het jaar is nu nog niet voorbij en heb nu als doel dat ik nog een puntje wil halen in het B. Alleen heb ik er een hard hoofd in.

Ben nu B+3 in denk 8 wedstrijden ofzo geen idee niet bijgehouden.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:18

Ja! Ik heb mijn doel gehaald. Mijn eerste doel was christelijk kunnen losrijden, omdat mijn paard de eerste keren volledig flipte op het losrijterrein. En toen dat eenmaal goed ging heb ik hem bijgesteld naar L2 startgerechtigd zijn aan het eind van het jaar. Ik ben nu L1+10 dus die doelstelling heb ik behaald! Ik ga nog even niet over, want Don is daar nog niet klaar voor.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:57

Ik had in het vorige topic gezet:
Citaat:
Mijn doel met Casper in dit jaar, om voor 2008 M startgerechtig te zijn. Onze startkaart is net binnen, binnenkort starten we. ben benieuwd...

Ik moest toen nog starten (ben dit jaar in februari gestart) en ik ben inmiddels L2+9.

Tuedelue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:02

mijn doel was om in het zomerseizoen van 2007 wedstrijden te gaan starten met watje (4 jarige kwpn). En om enigszins een beetje tussen de hekjes te blijven. Nou ik kan zeggen dat ik mijn doel meer als dubbel heb gehaald. 7 van de 10 wedstrijden gewonnen. B + 22 winstpunten en uiteindlijk 4 op het LK. onderhand hebben we na 4 wedstrijden L1 te zijn gestart alweer L1+11 dus mijn doel is heel erg overtroffen Haha!:D

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:25

Ziolette schreef:
Met Vic wil ik in proberen om aan het eind van het zomerseizoen L2 startgerechtigd te zijn (we starten in maart voor het eerst L1), dus mijn einddoel met Vicky voor 2007 is L2+wp.

Met Lucky zou ik rond die periode L1 startgerechtigd willen zijn en met haar hoop ik dit jaar een keer officieel B-springen te starten, dus einddoel met Lucky voor 2007 (Dr) L1+wp en (Spr) B+wp.

Vic rijd ik niet meer sinds eind juli, onze laatste wedstrijd was ergens in maart vlak voor ik ziek werd Scheve mond. L1+2 is mijn eindstand met haar.

Tussendoor heb ik wel een andere E-pony, Pasja, naar het L2+1 gereden dus toch nog een soort van behaalde doelstelling Tong uitsteken.

Met Luc ging het boven verwachting goed, ik wilde L1+wp zijn, we zijn ondertussen M1+3 Bloos!. We zijn in november ook officieel gaan springen en de stand is nu B+6.

Ik kan dus wel zeggen dat ik mijn einddoelen ruimschoots behaald heb Ja en dat met alle tegenslag qua gezondheid (voornamelijk van mij, maar gelukkig werd Luc uitstekend in conditie gehouden). Ik ben zeer tevreden Cool .

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:54

Mijn doel was om dit jaar te starten Tong uitsteken En dat heb ik nu 1 keer gedaan, er komt nog een 2e keer en ik denk dat de rest toch volgend jaar word.
En de onderlinge wedstrijd bij ons op stal winnen. En dat is gelukt met 210 punten.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:35

Citaat:
Met Roosje hoop ik een flink eind onder weg te zijn naar het M eind van het jaar(mag nu L starten met haar). Maar dat lukt alleen als ik met een van de andere 2 monsters mijn doel berijkt heb.
Angel en Sascha (die laatste is van Fleur1977) wil ik beide L met winstpunt worden. Bij die twee word daarna direct de startkaart op gezegt omdat L+1 voldoende is voor het prestatie predikaat bij het NSPS. Pas als het iig met 1 van beide gelukt is gaat Roosje weer mee op wedstrijd (heb maar 2 plaatsjes in de trailer en Roosje moet eerst haar veulen nog krijgen).

Roosje is nu (na 3x starten, 5 proeven) L+6 en ga komend weekeind nog starten. Dus we zijn leuk onderweg naar het M.
Met haar wil ik eind van 2008 Z startgerechtigd zijn, en het liefst zelfs Z+1.

Met Angel en Sascha ben ik blijven hangen. Met Angel na 2x starten op B+1 en met Sascha Met 1x starten op B+2. Beide waren niet van mij en zij verkocht.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:49

mijn doel voor 2007 was om mijn paard weer op te pakken in de training en een goede L1 winstpunt waardige proef kunnen rijden en aan het einde van het zomer seizoen de overstap te kunnen maken naar L2.

helaas wegens gebrek aan motivatie niet gehaald. eigenlijk had ik hem weer redelijk lekker aan het lopen en eindelijk een manier van trainen gevonden waarbij ik echt vooruitgang zag en wat goed bij ons paste, doordat ik in die tijd ook weer ben gaan lessen en toen weer op een hele andere manier moest gaan trainen, wat helaas niet goed bleek te passen bij mijn paard en daardoor weer in een gat vielen. daardoor verloor ik mijn motivatie.

(jaja knap staalte goed nederlands van mezelf.......... Sigaar )

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:05

nou mij is het zeker gelukt!!

Ik ben 24 februari met wedstrijden begonnen Haha!

Ik heb me voorgenomen om in iedergeval 1 winstpunt te halen Haha! Nou we zitten er nu al op de 17 Lachen
Nou ik had dus die wp, toen had ik me voorgenomen om niet laatste te worden Vork en dat is mij ook gelukt Haha!
Ik ben blij hoe ze het doet Haha!

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:08

Mijn doel was om Z2 te zijn en dat is gelukt Lachen(wel nog zonder wp Clown )

siemoniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:13

ik ben dit jaar begonen met wedstrijden terijden en zit nu op F3 dus be zeer tevreden..

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:16

heb mn doel wel gehaald. doel was om op wedtrijd te gaan en fatsoenlijke rondjes te rijden hebbn ook 4 winst meegepakt al is het nog maar b het is al meer dan ik verwacht had

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:20

Nee

Helaas niet meer gelukt in dec 2006 was er sprake dat ik mijn 24e jarige pony weer zo uitbrengen in de sport
Namelijk Z1-paarden

Dit is wegens omstandigheden niet meer gelukt en zal ook nooit meer lukken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:11

imd schreef:
Mijn doel:
Ik word langzamerhand te groot voor mn pony, en ik wil daarom dit jaar eigenlijk minimaal L1 + wp zijn..

En het is gelukt Haha! We zijn nu L1 + 4 en zoals het er nu uitziet gaan we voorlopig nog even door Go jij! Go jij!