Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Replay schreef:[ik rij zelf als de bak echt modderig is zonder iets om zn benen, anders blijf ik alles wassen!
heb ik les dan doe ik vaak wel peesbeschermers om, maar hij krijgt er witte plekjes van!!
Dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, je doet geen bescherming om als het modderig is, want dan moet je ze schoonmaken, als het modderig is glijd een paard juist eerder uit en heeft hij ze juist harder nodig.
Dat je witte vlekjes krijgt komt omdat je waarschijnlijk beschermers van een tientje per paar hebt.
Niet te bijdehand gaan doen he! blijkbaar weet je er niet zo veel van!
[/quote]
Citaat:Dat je witte vlekjes krijgt komt omdat je waarschijnlijk beschermers van een tientje per paar hebt.
Destinietje schreef:Citaat:Dat je witte vlekjes krijgt komt omdat je waarschijnlijk beschermers van een tientje per paar hebt.
![]()
Ik zou als ik joú was maar eens niet te bijdehand doen, want ik heb een tijdje bij renske op stal gereden (op haar pony) en zij weet dus heel goed waar ze mee bezig is!
Anoukie"]
[quote="Destinietje schreef:Citaat:Dat je witte vlekjes krijgt komt omdat je waarschijnlijk beschermers van een tientje per paar hebt.
![]()
Ik zou als ik joú was maar eens niet te bijdehand doen, want ik heb een tijdje bij renske op stal gereden (op haar pony) en zij weet dus heel goed waar ze mee bezig is!
Anoukie schreef:Jullie, ik beschuldig niet een individu, maar waar 2 vechten hebben 2 schuld (of in dit geval misschien zelfs 3!)!!!