Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rytm schreef:Ik heb zaterdag m'n B debuut springen, ben echt zo zenuwachtig!
Wel een fijn topic dit dus.
Wat voor lijnen kan je verwachten, moeilijk?
Heeft iemand een uitgetekend B parcourtje?
.

runningkawa schreef:Merel, als de oefen parcoursen goed gingen, dan gaat dit ook wel goed
Maar waarom spring je thuis nooit de hoogte en de breedte die gevraagd wordt?
, ben nu pas weer een kleine 4 weken aan het springen na een vervelende blessure
.Marijkjuh schreef:Ik heb binnenkort m'n B debuut, met m'n D-pony dus 80 cm. Voor de hoogte ben ik niet zo bang, maar volgens mij vind hij al die hindernissen hartstikke spannend. Toch heb ik alle vertrouwen in hem
Merel_Claire schreef:Marijkjuh schreef:Ik heb binnenkort m'n B debuut, met m'n D-pony dus 80 cm. Voor de hoogte ben ik niet zo bang, maar volgens mij vind hij al die hindernissen hartstikke spannend. Toch heb ik alle vertrouwen in hem
Ik heb jouw pony weleens gezien! Je hebt natuurlijk best een aparte pony met zijn leuke spikkels, daarom herken ik hem.
Je hebt toch ook meegedaan aan de Indoor Cross bij Beukers??
) dus dit jaar doen we gewoon weer mee. Doe jij ook mee dit jaar?
.Merel_Claire schreef:Ik ben helaas genezen na vorig jaar. Ivm met de harde wind toen ben ik niet naar het oefenrondje geweest die ochtend. Had beter geweest van wel, want bij mij ging het ook niet goed. Lessen baart een hoop kunst!
WinBinChes schreef:Interressant. Ik hoop volgend jaar mijn debuut te maken ( na 6 jaar dressuur) Maar eerst moet ik een fijne instructeur vinden.
Hoe zit dat met de winstpunten met het springen?
Scum schreef:Dat kun je heel mooi in het KNHS reglement vinden
nikki160287 schreef:WinBinChes schreef:Interressant. Ik hoop volgend jaar mijn debuut te maken ( na 6 jaar dressuur) Maar eerst moet ik een fijne instructeur vinden.
Hoe zit dat met de winstpunten met het springen?
Staat inderdaad in het reglement, maar heb het toevallig laatst opgezocht.
0 strafpunten en meer dan 37 stijlpunten > 2 wp
0-4 strafpunten en meer dan 37 stijlpunten > 1 wp
Meer dan 4 strafpunten en/of minder dan 37 stijlpunten 0 wp
, immers foutloos parcours + voldoende = 2wps en op mijn coupons staat dat 0-34 onvoldoende is en 35-70 voldoende.