coupon verstuurt, niet op startlijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: coupon verstuurt, niet op startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 14:56

Dan moet je even bellen. Vork

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:00

Ik heb dit ook 1x mee gemaakt, coupon was niet over gekomen.
Sinds dat mij dit gebeurd is mail of bel ik ALTIJD eerst, dan sta je iig ingeschreven Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 15:28

Als je niet start of kunt starten dan worden, tenminste bij ons, de coupons per vereniging retour gestuurd en krijg je ze terug via het wedstrijdsecretariaat van je vereniging. Af en toe gebeurd het dat je op een volgend concours van die vereniging de coupons kunt afhalen op het wedstrijd secretariaat.
Op 2 coupons na (staat verkeerd adres op) altijd alle coupons terug gekregen

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 16:52

heb nou 4x gebelt en er neemt geen hond op.. Mag toch hopen dat ze dat maandag dan wel op gaan nemen anders heb ik mooi een probleem.. Nagelbijten / Gniffelen

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:10

Ik stuur ook altijd eerst een mail voordat ik de coupons opstuur. Zou er eventjes achteraan bellen en om uitleg vragen Lachen

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 18:39

net nog voor de 5e keer gebelt en nam weer niemand op dus maar de voicemail ingesproken. Hopelijk luisteren ze die wel af Nagelbijten / Gniffelen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:25

heb ik laatst ook gehad. stonden ook maar 6 mensen op de lijst. dus ik bellen, maar kon ze steeds niet te pakken krijgen. heb toen via de manege waar het georganiseerd werd een ander nummer gekregen... en toen bleek dus dat ze al vol zaten.
stond wel op de reservelijst en heb uiteindelijk toch kunnen starten.

gewoon ff blijven proberen dus Ja

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 19:35

loulou schreef:
heb ik laatst ook gehad. stonden ook maar 6 mensen op de lijst. dus ik bellen, maar kon ze steeds niet te pakken krijgen. heb toen via de manege waar het georganiseerd werd een ander nummer gekregen... en toen bleek dus dat ze al vol zaten.

Snap niet dat ze je dan niet even bellen als je op de reserve lijst staan Verward Prima als het zo is maar ook leuk als je dat even weet.. Nu weet je totaal niet waar je aantoe bent..

en het nummer is van de manege waar het georganiseerd word en een mail adres of site hebben ze niet, dus schiet erg op zo Nagelbijten / Gniffelen

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:44

Ik heb het eergister nog meegemaakt, dacht zouden de startlijsten er al opstaan. Ja hoor dus ik kijken hoelaat ik moet, sta ik tot mijn grote verbazing niet op de startlijst Boos! . Ik bellen, zegt ze, Ja hmm sorry ben je op de lijst vergeten te zetten, ik, ow maar heb 4 weken terug mijn coupons op gestuurd is dat niet optijd. Zij weer, jawel hoor maar ben het gewoon vergeten, kan je wel op de wachtlijst zetten, heb maar even gezegd dat, dat niet hoefde Vork. En in hoeverre het nog kon, maar vriendelijk gevraagd of ze mijn coupons terug kon sturen, had het wel een beetje gehad met dat concour en kan gelukkig volgend weekend ergens anders mee doen, maar dat is maar 1 proefje Verdrietig . Dit is overigens de eerste keer dat ik dit meemaak, en hoop het niet nog een keer mee te maken Vork . Als het vol zit dan zit het vol, maar dat je iemand vergeet op de lijst te zetten en op dat moment was je vroeg genoeg, kan ik niet begrijpen! Duivel

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:59

woeliej schreef:
loulou schreef:

Snap niet dat ze je dan niet even bellen als je op de reserve lijst staan Verward Prima als het zo is maar ook leuk als je dat even weet.. Nu weet je totaal niet waar je aantoe bent..

en het nummer is van de manege waar het georganiseerd word en een mail adres of site hebben ze niet, dus schiet erg op zo Nagelbijten / Gniffelen

ja vond het zelf ook een klein beetje vreemd dat ik er zelf zo achteraan moest bellen.
maar weet eigenlijk niet hoe dat normaal is. had het nog nooit eerder meegemaakt.

kun je niet achter het nummer van iemand van de vereniging komen via internet ofzo?

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:57

Mij waren ze laatst ook vergeten op de lijst te zetten en ze waren mijn coupon kwijtgeraakt. Ze hebben me keurig op de lijst erbij gezet en heb gewoon kunnen starten.

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:00

Dit is mij ook wel eens overkomen.
Dan zit de wedstrijd misschien al wel vol...gewoon even bellen!

Succes.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 10:13

de wedstrijd was idd vol en ik was op de reserve lijst gezet. Leuk dat ze me dat ook even laten weten zonder dat ik er een hele dag zonder resultaat achteraan hoef te vangen...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:15

Wat ik net las op startlijsten.nl was dat er een wachtlijst was van 30.
Ik heb me net afgemeld, ga het niet redden om te rijden deze week. Was wel voor de zaterdagavond...

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 19:18

voor de reservelijst hoef je toch niet te betalen? in zin van, voor te late afmelding ben je wel geld verschuldigt.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:28

Nee, niet dat ik weet.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 19:30

oke mooi Haha!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:58

Ik heb hetzelfde probleem Clown
Had de coupons 4/5 weken van tevoren opgestuurd maar bleek toch te laat (of mn coupons zijn niet aangekomen..) Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga vanmiddag dus even bellen of de coupons er wel zijn en hoeveelste ik op de wachtlijst sta.
Maar ik denk dat ik even rond ga bellen voor een andere wedstrijd.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 14:02

Pion schreef:
Had de coupons 4/5 weken van tevoren opgestuurd maar bleek toch te laat (of mn coupons zijn niet aangekomen..) Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga vanmiddag dus even bellen of de coupons er wel zijn en hoeveelste ik op de wachtlijst sta.

dan wens ik je erg veel succes! en zijn wedstrijden in januari die al vol zitten, geen je erg weinig kans dat je wat anders vind. En ik zou als je belt voor deze wedstrijd de voicemail inspreken, anders blijf je aan het bellen. Of jij moet net geluk hebben Tong uitsteken

Hindo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 14:30

Ik probeer altijd even van tevoren te bellen of een mailtje te sturen zodat ze weten dat ik mee wil doen. mailtjes bewaar ik altijd zodat ik dat evenyueel kan overleggen wanneer mn coupon niet is aangekomen

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 15:57

woeliej schreef:
Pion schreef:

dan wens ik je erg veel succes! en zijn wedstrijden in januari die al vol zitten, geen je erg weinig kans dat je wat anders vind. En ik zou als je belt voor deze wedstrijd de voicemail inspreken, anders blijf je aan het bellen. Of jij moet net geluk hebben Tong uitsteken

Hier in boven Nederland is het gelukkig niet zó erg.
Hoewel voor de grote concoursen moet je idd wel 6/8 weken vantevoren zijn. Clown

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 17:24

erg is dat toch? dat je zover van te voren plannen moet? Ik vind dan nooit zo fijn om zo vreselijk vroeg vooruit te plannen, je weet nooit wat er in de tussentijd nog voorbij komt..

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:15

Achja ik vind het eigenlijk wel fijn om vooruit te plannen.
Als de nieuwe lijsten op internet komen (indoor/outdoor seizoen) maak ik meestal al een voorlopige lijst met wedstrijden die ik graag wil rijden.. Ja

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 14:26

dat heb ik idd ook wel gedaan, maar meld me dan liever niet gelijk ook aan. Maargoed, zo heeft ieder zijn manier Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:16

woeliej schreef:
Ik heb m begin deze maand opgegeven, is toch nog best ruim van te voren vind ik

Om nu de 25e te starten? Dat is kort dag hoor, maar drie weken van te voren Lachen
Mijn hele winterseizoen staat zelfs al vast, tot maart toe Knipoog