Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

loulou schreef:heb ik laatst ook gehad. stonden ook maar 6 mensen op de lijst. dus ik bellen, maar kon ze steeds niet te pakken krijgen. heb toen via de manege waar het georganiseerd werd een ander nummer gekregen... en toen bleek dus dat ze al vol zaten.
stond wel op de reservelijst en heb uiteindelijk toch kunnen starten.
gewoon ff blijven proberen dus
Prima als het zo is maar ook leuk als je dat even weet.. Nu weet je totaal niet waar je aantoe bent..
. Ik bellen, zegt ze, Ja hmm sorry ben je op de lijst vergeten te zetten, ik, ow maar heb 4 weken terug mijn coupons op gestuurd is dat niet optijd. Zij weer, jawel hoor maar ben het gewoon vergeten, kan je wel op de wachtlijst zetten, heb maar even gezegd dat, dat niet hoefde
. En in hoeverre het nog kon, maar vriendelijk gevraagd of ze mijn coupons terug kon sturen, had het wel een beetje gehad met dat concour en kan gelukkig volgend weekend ergens anders mee doen, maar dat is maar 1 proefje
. Dit is overigens de eerste keer dat ik dit meemaak, en hoop het niet nog een keer mee te maken
. Als het vol zit dan zit het vol, maar dat je iemand vergeet op de lijst te zetten en op dat moment was je vroeg genoeg, kan ik niet begrijpen!
woeliej schreef:loulou schreef:heb ik laatst ook gehad. stonden ook maar 6 mensen op de lijst. dus ik bellen, maar kon ze steeds niet te pakken krijgen. heb toen via de manege waar het georganiseerd werd een ander nummer gekregen... en toen bleek dus dat ze al vol zaten.
stond wel op de reservelijst en heb uiteindelijk toch kunnen starten.
gewoon ff blijven proberen dus
Snap niet dat ze je dan niet even bellen als je op de reserve lijst staanPrima als het zo is maar ook leuk als je dat even weet.. Nu weet je totaal niet waar je aantoe bent..
en het nummer is van de manege waar het georganiseerd word en een mail adres of site hebben ze niet, dus schiet erg op zo

Pion schreef:Ik heb hetzelfde probleem![]()
Had de coupons 4/5 weken van tevoren opgestuurd maar bleek toch te laat (of mn coupons zijn niet aangekomen..)
Ik ga vanmiddag dus even bellen of de coupons er wel zijn en hoeveelste ik op de wachtlijst sta.
Maar ik denk dat ik even rond ga bellen voor een andere wedstrijd.
woeliej schreef:Pion schreef:Ik heb hetzelfde probleem![]()
Had de coupons 4/5 weken van tevoren opgestuurd maar bleek toch te laat (of mn coupons zijn niet aangekomen..)
Ik ga vanmiddag dus even bellen of de coupons er wel zijn en hoeveelste ik op de wachtlijst sta.
Maar ik denk dat ik even rond ga bellen voor een andere wedstrijd.
dan wens ik je erg veel succes! en zijn wedstrijden in januari die al vol zitten, geen je erg weinig kans dat je wat anders vind. En ik zou als je belt voor deze wedstrijd de voicemail inspreken, anders blijf je aan het bellen. Of jij moet net geluk hebben
woeliej schreef:Ik heb m begin deze maand opgegeven, is toch nog best ruim van te voren vind ik