Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Daar anderhalf uur gegaloppeerd. Ik wou een uur losrijden, ring liep uit en ik kreeg mijn paard maar niet terug. De proef grotendeels in galop afgelegd met de jury gierend van het lachen achter het tafeltje en daarna nog een half uur door moeten galopperen. Hij wilde maar niet stil staan

en het paard bedenkt ineens dat het toch wel eng is buiten de bak en weer in galop terug rennen, daarna gewoon weer relax verder waar we gebleven waren...
Cloverdale schreef:ook ben ik met een springwedstrijd tijdens de barage na de laatste sprong eraf gevallen omdat mijn beugelriem losschoot..
Eerste hindernis ging nog wel, daarna zijn we de rest in kamikaze-tempo overgegaan. Ondertussen probeerde ik haar terug te krijgen in een iets normaler tempo, ik ben niet zo'n heel erge held met springen... Lukte niet
. Zijn we net over de laatste hindernis gevlogen (als je deze over was, kwam je een beetje dicht bij de barriëre tussen B en M) en ik voelde mijn paard een beetje twijfelen: 'links, rechts, links of toch rechts???!!!' Nou, aangezien ik niet heel erg stevig zit, ging ik ook een beetje links, rechts. Nou en je raad het al: toen ik net een beetje naar links zat, ging mijn paard naar rechts... Whazza! Ik ben maar weer opgekrabbeld en heb een mooie buiging naar de jury gemaakt , die zag er de grap wel van in en zei: 'Ach, geeft niet hoor, je viel toch na de finish!'
) gelukkig kon ik deze lenen
wat een leuke verhalen allemaal...
het waaide een keer hard en toen waaide mn hoedje af..
!!!
! ElCamino schreef:Of erger met zo'n keuring vol gas draven en kijken naar die mooie beweging van je pony en vervolgens languit op het gras knallen...en meters doorgesleurd worden...
Was erg genant...