Ladygiroc schreef:waarschijnlijk zijn dat van die verwende meiden die alles krijgen van paps en mams, sja dan is het een tegevaller dat je geen winst hebt, dat past niet in het plaatje. Maakt toch niet uit hoe je je proefje rijd, heb toch een paard met wereldafstamming...
Heb zelf geen ervaring mee want rijdt nog niet officieel
Nou sorry, ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik de jury de schuld geef, maar ik ben zeker niet verwend. Dat is een opmerking die op lucht is gebaseerd. Ik haal trouwens heel toevallig in Gelderland nooit een winstpunt, hoe mooi ik die sterren ok van de hemel rij. Ik vind het alleen niet leuk van de jury als ik geen punt rij, terwijl het dat zeker wel waard was. Dan ging het me niet zozeer om mijn punt of plaats, maar gewoon dat het onrechtvaardig is.
Toevallig reed ik vrijdag een wedstrijd bij ons in de stad. Mijn paard was een beetje vrolijk en ik lag de hele proef in een deuk, samen met mijn moeder, groom, vriendinnen en de rest die stond te kijken. Ook de jury lachte me uit. Ik kwam eruit en zei eigenlijk wel gelijk dat het rond de 170 was of zo. Bleek ietsje hoger te zijn, ghehe. Maar dat was echt wel rechtvaardig! 
Philadelphia schreef:ik heb meestal goeie punten dus ik zit nooit over de jury
en als ik dan een keer laag heb sja...het moet maar
meningen verschillen
wat ik wel vind is als ze lage punten geven verwacht ik mijn coupons met commataar
op het te kunne verbeteren ...

kgeef jury's niet de schuld maar soms...
ik had een keer 2 jury's voor 1 proef 191 en 160 dus ik zat echt zo 31 punten verschil dat ik
niet normaal en dan zonder commetaar..
dus de 1 vwas te streng en de ander te soepel ofzo
Haha, zo ken ik er nog 1! In de B. Proef 1 ging keurig, lekker aan het been, luisterde goed naar mijn hulpen, geen afleiding. Punten: 204. Daarna moest ik direct door naar proef 2. Ongeveer het tegenovergestelde van proef 1. Niet aan mijn been, middendraf werd middengalop, gewoon niets ging. Punten: 167 HAHA. Prijsuitreiking: 1ste en allerlaatste haha!