Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xx_Irisje schreef:dit zo de zogenaamde avond wedstridj effy.

.
Het was ook geen avondwedstrijd, gewoon een wedstrijd over het hele weekend. xx_Irisje schreef:Als ik dit van te voren weet ou ik ook rustig starten, al geloof ik dat ik de enige ben..
Maakt mij niet zoveel uit. Ik stap normaal ook pas rond een uur of 10 op mijn paard dus maakt niet zo gek veel uit. Hangt overigens wel af van de reistijd, als ik daarna nog een uur met trailer moet rijden om thuis te komen zou ik minder blij zijn.
Ir111 schreef:xx_Irisje schreef:Als ik dit van te voren weet ou ik ook rustig starten, al geloof ik dat ik de enige ben..
Nee hoor, dan rijden we samen!Maakt mij niet zoveel uit. Ik stap normaal ook pas rond een uur of 10 op mijn paard dus maakt niet zo gek veel uit. Hangt overigens wel af van de reistijd, als ik daarna nog een uur met trailer moet rijden om thuis te komen zou ik minder blij zijn.

Nikka schreef:Geen haar op mijn hoofd. Mijn paarden liggen dan normaal al lang op een oor.