Toch raar die regels

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikje schreef:Sorry, maar ik vind de singel die de TS laat zien nou niet echt een "springsingel". Ik zat echt aan een singel met buikflap te denken.
Hoe zit het daarmee? Mogen singels met buikflappen wel/niet?(goed, t zal niet zo één, twee, drie voorkomen dat iemand daar dressuur mee gaat rijden, maar hypothetisch gezien?)
TeeGee schreef:Het is een voorgevormde singel, waar ze mee geprobeerd heeft te rijden.
Deze:
Lederen singel, veelzijdig. Voor het Sierra zadel. Aan beide zijden voorzien van RVS rolgespen, aan een zijde voorzien van elastiek. Zeer zacht, sterk anatomisch gevormd.
TeeGee schreef:ikje schreef:Sorry, maar ik vind de singel die de TS laat zien nou niet echt een "springsingel". Ik zat echt aan een singel met buikflap te denken.
Hoe zit het daarmee? Mogen singels met buikflappen wel/niet?(goed, t zal niet zo één, twee, drie voorkomen dat iemand daar dressuur mee gaat rijden, maar hypothetisch gezien?)
Dat was dus mijn vraag.