Overigens hoeft geen 1 paard dat te leren, is een kwestie van ontspanning en genoeg vanuit het achterbeen lopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xWhitneyx schreef:Mijn tinkie heeft nooit wat geleerd , en zijn sinds kort begonnen met lessen maar aan de teugel lopen vind ze echt zo supermoeilijk en krijg t maar ook zelden voor mekaar .
Nu was er laatst een onderlinge wedstrijd en iedereen vroeg waarom ik niet mee deed dus ik zij zo ja mn paard kan dat niet , en toen vertelde ze mij dat het in de B niet perse hoeft en dat ik dus wel mee kan doen...:?
xWhitneyx schreef:Mijn tinkie heeft nooit wat geleerd , en zijn sinds kort begonnen met lessen maar aan de teugel lopen vind ze echt zo supermoeilijk en krijg t maar ook zelden voor mekaar .
Nu was er laatst een onderlinge wedstrijd en iedereen vroeg waarom ik niet mee deed dus ik zij zo ja mn paard kan dat niet , en toen vertelde ze mij dat het in de B niet perse hoeft en dat ik dus wel mee kan doen...:?

. RCHLLKE schreef:Kennis van mij, rijd ook in B met pony's. Was binnen 4 wedstrijden de B uit, en loopt absoluut niet aan de teugel. Ze heeft nou ook 1 x L1 gestart (2 proeven) en weer 2 winstpunten. Dus denk eerder dat het aan de jury ligt.

. Urielle schreef:Als je paard niet eens nageeflijk loopt, is je basis toch ook pet, en heeft het toch geen zin om te starten? Een keer tegen de hand is niet erg, maar een volle proef tegen de hand dan ben je echt ook nog niet goed bezig hoor.