Zal ik overgaan naar het M1 of nog niet.....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odeale

Re: Zal ik overgaan naar het M1 of nog niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 12:32

Denk dat ik in november het gewoon ga proberen.

Bedankt voor de reacties allemaal. OK dan! Laat wel weten hoe het gegaan is!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:59

Ben benieuwd hoe je debuut gaat!! Ja Succes alvast Knipoog

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:57

Silence schreef:
Iedereen is toch onderaan begonnen? Je klimt vanzelf wel weer omhoog.
Mij lijkt het juist wel mooi...helemaal onderaan beginnen en jezelf dan helemaal omhoogwerken tot je wel winstpunten gaat rijden.
Dat je geen winstpunten rijd, hoort erbij vind ik Knipoog

Ben ik het dus niet mee eens. In de lagere klassen kom je hier nog wel mee weg omdat daar zoveel juryleden per kring/regio zijn dat ze nog wel eens een slechte proef willen vergeten. Vanaf het M1 zijn de juryleden wat dunner gezaaid en kennen ze je ook meteen. Zorg dus dat je er echt (winstpunt) klaar voor bent, vraag eventueel een (M-Z) jurylid bij jou in de buurt om een keer mee te kijken.
Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten als jij nu, ook een drachtige merrie en toch maar gauw nog over naar het M1. Nou ik ben blij dat ik er even uit ben geweest en hoop dat ze die eerste proeven van mij inmiddels weer vergeten zijn Bloos . Ik ga nu voor de zekerheid even ver buiten de regio weer "proefdraaien" in het M1 (is trouwens voor jou misschien ook wel een idee) en als ik er dan echt klaar voor ben ga ik weer wedstrijden binnen onze kring meerijden. Succes ermee!