Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scheelt je ook een week of 2/3.
2-3 weken is denk ik wel reeel. 
Pop schreef:Rytm schreef:Ik ga t ook doen en ik baal echt want heb 30 sept. mn eerste wedstrijd. Dus kan mooi de volle mep betalen.
En dat omdat die &^%$ KNHS niet opschoot.
Hoezo dat de knhs niet opschoot dan? Wanneer had je je startkaart aangevraagd dan. Want als je per 1 oktober hebt mag je niet 30 september starten.
Pop schreef:Ik heb al een persoonsnummer maar niet met mijn nieuwe paard. Je kan ook nog geen combi nummer hebben als je ja nog geen startkaart en coupons hebt..
zazoeyou schreef:bij mij is alles via vereniging geregeld..
Moest de 1e 4 blaadjes uit paspoort copieeren,,en een briefje erbij doen met naam paard,,stokmaat, afstamming, mijn gegevens en OUDE combinatienummer..
EN, ik moest er heel duidelijk bij zetten ingaande 1 oktober 2007
De rest doet vereniging,,dus formulier invullen ,,opsturen etc...
Ik hoop echt dat hij VOOR 7oktober binnen is,,want dan start ik mn 1e wedstrijdt met mn jonge paard..
Heb wel begrepen dat als de startkaart NIET binnen is op dag van wedstrijdt je ook NIET mag starten..
Je moet het namelijk kunnen aantonen
asjemenou schreef:zazoeyou schreef:bij mij is alles via vereniging geregeld..
Moest de 1e 4 blaadjes uit paspoort copieeren,,en een briefje erbij doen met naam paard,,stokmaat, afstamming, mijn gegevens en OUDE combinatienummer..
Ik hoop echt dat hij VOOR 7oktober binnen is,,want dan start ik mn 1e wedstrijdt met mn jonge paard..
Heb wel begrepen dat als de startkaart NIET binnen is op dag van wedstrijdt je ook NIET mag starten..
Jawel hoor, maar dan moet je aanvraag wel twee weken geleden op de bus zijn gegaan.
Deze tijd staat er namelijk voor bij de KNHS om de aanvragen te behandelen.
Heb je na twee weken je startkaart nog niet binnen en je hebt al wel wedstrijd, dan moet je even naar de KNHS bellen en dan krijg je gratis blanco startcoupons opgestuurd en kun je toch starten.
asjemenou schreef:zazoeyou schreef:bij mij is alles via vereniging geregeld..
Jawel hoor, maar dan moet je aanvraag wel twee weken geleden op de bus zijn gegaan.
Heb je na twee weken je startkaart nog niet binnen en je hebt al wel wedstrijd, dan moet je even naar de KNHS bellen en dan krijg je gratis blanco startcoupons opgestuurd en kun je toch starten.
Ik dacht dat je daarvoor moet betalen? Op de KNHS site staat bij de blanco coupons ook een prijs. Weet je dit echt zeker? 
susan_1313 schreef:Begin altijd gewoon in Januari..
Vind het zonde om voor de helft van het geld die laatste paar maandjes te starten
Pattypaard schreef:asjemenou schreef:Jawel hoor, maar dan moet je aanvraag wel twee weken geleden op de bus zijn gegaan.
Gratis?Ik dacht dat je daarvoor moet betalen? Op de KNHS site staat bij de blanco coupons ook een prijs. Weet je dit echt zeker?
Ik heb over 2,5 week wedstrijd en heb dan misschien blanco coupons nodig vandaar.

(dat is nu tog niet al te laat..?)