Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shanna16 schreef:Stefanie rijdt Mirage en Zico. Denk dat ze het wel druk genoeg heeft.
Antoinette rijdt er ook min. 2. Haar Z pony en een jonge palomino, Golden Girl als ik het goed heb.
Familie Fokker... daar was ook wat mee.
Ik moet er nog even over nadenken. Denk als er iemand op gaat dat t niet 1 van bovenstaande is. Maar ik kan uiteraard helemaal mis zitten
sologirl schreef:Shanna16 schreef:Stefanie rijdt Mirage en Zico. Denk dat ze het wel druk genoeg heeft.
Antoinette rijdt er ook min. 2. Haar Z pony en een jonge palomino, Golden Girl als ik het goed heb.
Ik moet er nog even over nadenken. Denk als er iemand op gaat dat t niet 1 van bovenstaande is. Maar ik kan uiteraard helemaal mis zitten
Denk zelf ook niet Fam. Fokker.. Die hebben Naziri al.. Wil niet gemeen overkomen ofzo maar ze rijdt er nou niet echt de mooiste scores mee... Voor de rest zijn het wel heel leuke mensen!
Schattig ook hoe de dochters precies hetzelfde eruit zien op wedstrijd. Maar misschien willen ze haar er juist wel op, 2 pony's starten kan toch ook 
irmaaatje schreef:als power het echt zo slecht zou hebben zoals gezegt word, dan zou hij er toch wel anders uit zien..

ippietje schreef:komen de andere paarden bij van baalen ook niet buiten dan? vind dat maar niks, paard moet toch buitenkomen en liefst nog met andere samen voor het sociale contact !!!
? _angela_ schreef:Ik hoop dat Power zijn laatste ruiter heeft gehad, en eindelijk eens paard kan worden.... maar ik ben bang dat ie zijn leven tussen 4 muren, of hooguit tussen hekjes nog een tijdje moet voortzetten...
Bonnie_Theun schreef:Hij wordt af en toe gelongeerd, gaat nooit de stapmolen in, staat nooit in een wei of paddock, maakt nooit buitenritten, maakt nooit af en toe een sprongetje.......
Maar...Doet elke dag dressuurwerk, maar niet elke dag even intensief. Elke morgen stappen ze met hem. één of twee dagen in de week heeft hij een dagje vrij, dan stappen ze aan de hand met hem of rijdt Angela hem ontspannen.
Dit stond in een artikel in de Paard&Sport. Toen ik dit las zakte mijn mond open. Dit is toch geen leven voor een pony? Ook al is het een mega goede sportpony die geen risico's kan lopen, maar dan bijna een hele dag binnen 4 muren staan.....Kan me bijna niet voorstellen dat z'on beestje dat nou echt leuk vind. Dat betekent natuurlijk niet dat hij het super slecht heeft, gezien hoe hij eruit ziet, maar dan nog........
Wie de volgende amzone/ruiter van hem wordt heb ik geen idee van. Hopelijk wordt dat iemand waar dat beest recht krijgt om pony te zijn, waar hij af en toe lekker buiten kan staan........
_angela_ schreef:Power en paint is geen pony, dat is een soort robot....waarschijnlijk denkt hij dat ie in zijn veulentijd gedroomt heeft en dat gras in het echt niet bestaat...
Shanna16 schreef:Stefanie rijdt Mirage en Zico. Denk dat ze het wel druk genoeg heeft.
ik zag hem toen me scherm terug ging naar de vorige pagina