nieuwe ruiter power and paint

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: nieuwe ruiter power and paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:08

Helaas zijn paarden veel te goed

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:09

Nou inderdaad.
Als paarden konden praten... Ik denk dat wij mensen ons dan dood moesten schamen.

anjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:11

is het niet zo dat hij wel aan de hand mag stappen en grazen meerdere malen per dag? en in de stapmolen, in ieder geval elke dag een paar keer van stal gehaald wordt?
hij zal idd niet slecht behandelt worden maar in de wei zou wel leuker zijn...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:11

Allemaal leuk en aardig... maar ik geloof dat de meeste reacties in dit topic niet bepaald ontopic zijn...
Misschien slim om het wel zo te houden? Lachen

ippietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 19:38

ok iemand enige ideeen moest er een nieuwe ruiter komen wie dit dan zou zijn? antoinette te riele iem. van de familie fokker, of ene stefanie verkooyen ?
mss een van deze ruitertjes

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:41

Stefanie rijdt Mirage en Zico. Denk dat ze het wel druk genoeg heeft.
Antoinette rijdt er ook min. 2. Haar Z pony en een jonge palomino, Golden Girl als ik het goed heb.
Familie Fokker... daar was ook wat mee.

Ik moet er nog even over nadenken. Denk als er iemand op gaat dat t niet 1 van bovenstaande is. Maar ik kan uiteraard helemaal mis zitten Haha!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:47

Shanna16 schreef:
Antoinette rijdt er ook min. 2. Haar Z pony en een jonge palomino, Golden Girl als ik het goed heb.

Ik moet er nog even over nadenken. Denk als er iemand op gaat dat t niet 1 van bovenstaande is. Maar ik kan uiteraard helemaal mis zitten Haha!

Denk zelf ook niet Fam. Fokker.. Die hebben Naziri al.. Wil niet gemeen overkomen ofzo maar ze rijdt er nou niet echt de mooiste scores mee... Voor de rest zijn het wel heel leuke mensen!

ippietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 19:49

en gaat angela nu enkel verder met red diamond of heeft ze ook nog een ander paard?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:53

sologirl schreef:
Shanna16 schreef:

Denk zelf ook niet Fam. Fokker.. Die hebben Naziri al.. Wil niet gemeen overkomen ofzo maar ze rijdt er nou niet echt de mooiste scores mee... Voor de rest zijn het wel heel leuke mensen!

Het zijn idd wél leuke mensen vind ik Knipoog Schattig ook hoe de dochters precies hetzelfde eruit zien op wedstrijd. Maar misschien willen ze haar er juist wel op, 2 pony's starten kan toch ook Knipoog

Ik ben wel benieuwd wie erop komt, misschien wel een hele onbekende voor ons?
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 05-09-07 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

irmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:53

als power het echt zo slecht zou hebben zoals gezegt word, dan zou hij er toch wel anders uit zien..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:55

irmaaatje schreef:
als power het echt zo slecht zou hebben zoals gezegt word, dan zou hij er toch wel anders uit zien..

Ik denk dat het er niet om gaat of dat hij voldoende eten/beweging krijgt, maar meer vrijheid.

Ik heb wel al een aantal geruchten hoort over een aantal potentiele ruiters, maar ik denk niet dat speculeren zoveel zin heeft Nagelbijten / Gniffelen
Wanneer ze er zeker van zijn dan brengen ze het bericht zelf wel naar buiten Ja

ippietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 19:57

nja wie zijn dan potentiele ruiters ze zulle wel minstens Z1 moeten rijden niet?

irmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:58

ja dat snap ik wel, maar als de pony niet lekker in zijn vel zou zitten omdat hij niet naar de weide mag oid.. dan toont hij dat wel degelijk.. Dus ik vind niet dat daar wat van gezegdt kan worden.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:58

Hij wordt af en toe gelongeerd, gaat nooit de stapmolen in, staat nooit in een wei of paddock, maakt nooit buitenritten, maakt nooit af en toe een sprongetje.......
Maar...Doet elke dag dressuurwerk, maar niet elke dag even intensief. Elke morgen stappen ze met hem. één of twee dagen in de week heeft hij een dagje vrij, dan stappen ze aan de hand met hem of rijdt Angela hem ontspannen.

Dit stond in een artikel in de Paard&Sport. Toen ik dit las zakte mijn mond open. Dit is toch geen leven voor een pony? Ook al is het een mega goede sportpony die geen risico's kan lopen, maar dan bijna een hele dag binnen 4 muren staan.....Kan me bijna niet voorstellen dat z'on beestje dat nou echt leuk vind. Dat betekent natuurlijk niet dat hij het super slecht heeft, gezien hoe hij eruit ziet, maar dan nog........
Wie de volgende amzone/ruiter van hem wordt heb ik geen idee van. Hopelijk wordt dat iemand waar dat beest recht krijgt om pony te zijn, waar hij af en toe lekker buiten kan staan........

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:59

ippietje schreef:
komen de andere paarden bij van baalen ook niet buiten dan? vind dat maar niks, paard moet toch buitenkomen en liefst nog met andere samen voor het sociale contact !!!

Jawel hoor..

En trouwens, ik dacht dat het topic begon met de vraag of Power verder ging als sportpony? En niet of hij nu eindelijk eens een goed leven krijgt/heeft/had/gehadheeft Verward Verward ?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:49

Ik hoop dat Power zijn laatste ruiter heeft gehad, en eindelijk eens paard kan worden.... maar ik ben bang dat ie zijn leven tussen 4 muren, of hooguit tussen hekjes nog een tijdje moet voortzetten...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:56

Dekt hij eigelijk ook?

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:00

_angela_ schreef:
Ik hoop dat Power zijn laatste ruiter heeft gehad, en eindelijk eens paard kan worden.... maar ik ben bang dat ie zijn leven tussen 4 muren, of hooguit tussen hekjes nog een tijdje moet voortzetten...

Ik vrees het ook. Maar hij is natuurlijk niet van van Baalen, hij is toch voor duitsers? Bij van Baalen hebben ze er denk ik niet veel over te vertellen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:01

Bonnie_Theun schreef:
Hij wordt af en toe gelongeerd, gaat nooit de stapmolen in, staat nooit in een wei of paddock, maakt nooit buitenritten, maakt nooit af en toe een sprongetje.......
Maar...Doet elke dag dressuurwerk, maar niet elke dag even intensief. Elke morgen stappen ze met hem. één of twee dagen in de week heeft hij een dagje vrij, dan stappen ze aan de hand met hem of rijdt Angela hem ontspannen.

Dit stond in een artikel in de Paard&Sport. Toen ik dit las zakte mijn mond open. Dit is toch geen leven voor een pony? Ook al is het een mega goede sportpony die geen risico's kan lopen, maar dan bijna een hele dag binnen 4 muren staan.....Kan me bijna niet voorstellen dat z'on beestje dat nou echt leuk vind. Dat betekent natuurlijk niet dat hij het super slecht heeft, gezien hoe hij eruit ziet, maar dan nog........
Wie de volgende amzone/ruiter van hem wordt heb ik geen idee van. Hopelijk wordt dat iemand waar dat beest recht krijgt om pony te zijn, waar hij af en toe lekker buiten kan staan........

dan wil k niet weten wat ze in de trainingen doen!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:13

Power en paint is geen pony, dat is een soort robot....waarschijnlijk denkt hij dat ie in zijn veulentijd gedroomt heeft en dat gras in het echt niet bestaat... Verdrietig

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:15

_angela_ schreef:
Power en paint is geen pony, dat is een soort robot....waarschijnlijk denkt hij dat ie in zijn veulentijd gedroomt heeft en dat gras in het echt niet bestaat... Verdrietig

Flauwekul. Er zit geen mechanisme in de pony. En om de letterlijke betekenis achterwege te laten: ik heb hem ook wel eens overeind zien staan. Geloof niet dat een robot dat doet. Clown

moby934

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:02

Shanna16 schreef:

fam. fokker ook niet (denk ik) dit heb ik namelijk gevonden op de van Baalen site, het gaat over Boss waar angela nu op rijd maar eigendom is van Fam Fokker, en ook was Boss op de hippiade tijdens de clinic van Marlies, en daar werd verteld dat Boss naar Rachel ging.....

De tienjarige donkerbruine pony Boss Bunter is geboren en getogen in Duitsland waar hij ook zeer succesvol is geweest in de
ponysport. Het was ook in Duitsland dat Coby van Baalen en Johann Hinnemann de pony voor het eerst zagen lopen. Niet
veel later kwam de pony naar Dressuurstal Van Baalen waar hij sinds die tijd wordt gereden door amazone Angela Krooswijk.
Angela brengt Boss Bunter uit in de klasse ZII en na vele nationele en internationale successen is de combinatie inmiddels
opgenomen in het Nederlandse A-kader. Boss Bunter is in eigendom van de familie Fokker die meerdere fijne sportpony's
hebben voor hun dochters.

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:03

Shanna16 schreef:

Bij familie fokker hebben ze nu toch die Boss Bunter, waar Angela ook mee reed

moby934

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:26

staat hier boven Knipoog

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:34

Ja haha, hij was zowat tegelijk gepost Tong uitsteken ik zag hem toen me scherm terug ging naar de vorige pagina Knipoog