Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieketencate schreef:ik ga niet de lokale ponyclub sponseren natuurlijk...voor onze eigen rijhal betaal ik namelijk al genoeg contributie...
fabienne"]
[quote="marieketencate schreef:ik ga niet de lokale ponyclub sponseren natuurlijk...voor onze eigen rijhal betaal ik namelijk al genoeg contributie...
fabienne schreef:Marieke ik bedoelde daarmee dat jouw vereniging helemaal geen rijhal heeft......... de aanvraag voor een nieuwe losrijhal voor Bergharen ligt bij de gemeente........die hebben meer geduld dan wij!
Hihi en als je een beetje kan sturen heb je van die palen ook niet veel last. Ik heb er nog nooit tegenaan gezeten met mijn paard, ondanks dat het zo'n zeikdoos is.........
Fitzroy schreef:Als aanvulling voor indoors:
3.
Vanaf de M1 is het verkennen van de ring bij outdoorwedstrijden niet toegestaan op een andere wijze dan door het rijden langs de buitenzijde van de ring. Tijdens indoorwedstrijden is het verkennen van de ring voor alle klassen toegestaan zoals in art. 106.1 is aangegeven.
fabienne schreef:Die buitenzijde is wel alleen outdoor he Lov!
fabienne schreef:De startgelden e.d. hebben de verenigingen hard nodig. Hoe denk je dat ze anders zo'n rijhal kunnen bekostigen? De hypotheek zal ook betaald moeten worden. Draai het maar eens om.
Als de accomodatie er niet zou staan zou jij je proefje niet eens kunnen rijden! Deze hobby kost nou eenmaal meer geld dan klaverjassen.