Marigold schreef:kinderen niet toegestaan lijkt me héél raar!
hoe bedoelde hij dat?
misschien niet binnen de ring, oke dat is goed wat mij betreft,
maar als ik met mn zusje meeloop, met mn kindje aan de hand,
zou dat dan ook niet mogen?
bij de trailers enzo maar niet in de ring.
vaag hoor allemaal, mischien kunnen ze er beter offciele regels voor opstellen.
en voor jou, misschien is het handig als je iemand mee kan krijgen naar concour, die steeds bij je dochter kan blijven, zodat je er niet zelf op hoeft te letten?
Mijn man was mee, maar die moest na mijn proef heel onverwacht een volslagen onbekend voorlezen, voor de rest was ze de hele tijd bij hem aan de hand. Maar goed kind was papa even kwijt liep een beetje doelloos in gedachte ik moet papa zoeken rond, op paard leek me makkelijker.
Die man was gewoon errug boos en bracht het heel opvliegend.
En die kleine is normaal altijd bij papa aan het handje maar nu was papa ineens nog een keer voorlezen terwijl die had gezegd mama is klaar voor vandaag kom gaan we naar de auto.
Dus kleine bij mama voorop gezet.
Een kind kan niet in de auto blijven enig idee hoe hoog zon temperatuur op kan lopen op een zonnige dag?
Volgende keer zeggen we tegen kan je me even voorlezen gewoon nee.
En ik snap het gevaar ook wel, al zijn sommige ruiters echt alleen op de wereld ik vond alleen de manier waarop klote gebracht,
Ik wil alleen iedereen waarschuwen want reken er maar niet op dat ik de enige bokker ben die deze stunt uitgehaald heeft.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook regelmatig schuldig heb gemaakt aan jouw overtreding maar daar is gelukkig nooit iets van gezegd. Ik vond dat veel veiliger dan een klein kind los ernaast laten lopen.