Moeders en wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Re: Moeders en wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:08

das een mooie instelling Lachen

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 07:56

Ach, soms weten de moeders best. Mss kent ze je en weet dat je klaar voor ben maar dat je een zacht duutje nodig heb. Clown

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 07:59

Tong uitsteken
Ja dat zou wel kunnen Tong uitsteken

Heeft iemand trouwens nog tips
want ik heb een bont paard en hoe krijg ik
die nou echt wit!
En hoe kan ik hem wit houden als ik hem de dag van te voren
was want hij gaat altijd liggen snachts

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:16

Hoe schoon te krijgen weet ik niet. Maar als je hem schoon heb doe een lichte zommerdeken aan!
Sucess!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 09:34

Michelle99 schreef:
Hoe schoon te krijgen weet ik niet. Maar als je hem schoon heb doe een lichte zommerdeken aan!
Sucess!

Oke thanks
Andere nog tips?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:12

ik heb je topic wat gevolgd en vind eigenlijk dat de oplossing niet zo goed is. je geeft duidelijk aan dat je nog niet wil starten en eindigt ermee dat je moeder toch haar zin heeft gekregen. Het is toch jouw hobby?
natuurlijk is het je moeder,maar ik vind dat ze je hierin moet respecteren en dat je pas moet starten als JIJ vind dat je eraan toe bent. Je hebt er zelfs ruzies over omdat je niet wilt en zij wel!
Kijk straks na dit concours uit dat je niet tegen je zin verder gaat. start alleen als je zelf wil starten, anders gaat het mis. Ik heb dor de jaren heen op de club teveel ruiters ermee zien stoppen wegens ouders die bloedfanatiek zijn en kinderen die het eigenlijk niet wilden.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:31

mis zorgen dat de stal echt heeeel schoon is? En een lichte zomerdeken jah... Lowara heeft mischien wel gelijk, dus denk goed na over of je door wilt gaan na deze wedstrijd, maar laat je keuze niet beinvloeden door of je won of verloor, zolang je maar weet dat je je best hebt gedaan is het goed.

xxx ciska veel suc6 en sterkte!!!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:18

Ik had besloten dat ik het wel echt wil Tong uitsteken
Maar sinds vandaag een nieuw probleem met rijden
hij begint me in de galop ineens uit het zadel te trekken
heeft die nog nooit gedaan dus ik moet weer verder
gaan trainen en kan alsnog niet meedoen
vindt het aan de ene kant toch wel jammer maar
ook wel weer fijn

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:58

Lowara schreef:
ik heb je topic wat gevolgd en vind eigenlijk dat de oplossing niet zo goed is. je geeft duidelijk aan dat je nog niet wil starten en eindigt ermee dat je moeder toch haar zin heeft gekregen. Het is toch jouw hobby?
natuurlijk is het je moeder,maar ik vind dat ze je hierin moet respecteren en dat je pas moet starten als JIJ vind dat je eraan toe bent. Je hebt er zelfs ruzies over omdat je niet wilt en zij wel!
Kijk straks na dit concours uit dat je niet tegen je zin verder gaat. start alleen als je zelf wil starten, anders gaat het mis. Ik heb dor de jaren heen op de club teveel ruiters ermee zien stoppen wegens ouders die bloedfanatiek zijn en kinderen die het eigenlijk niet wilden.

Lowara, hier kan ik het niet mee eens zijn. Moeders hebben nu eenmaal het laatste woord. Respect moeten kinderen verdienen. Juist op die leeftijd moeten ze laten zien dat ze kind genoeg zijn om ruzie te maken en volwassen genoeg om die ruzie op te lossen.
Ik vind dat ze het uitstekend opgelost heeft. Ze heeft haar moeder het respect gegeven wat zij verdiende en haar moeder heeft haar standpunt ook bijgesteld. (minder starten en helpen met klaarmaken van de pony). Ik denk dat ze nu ook weet dat als ze echt niet meer wil wedstrijdrijden bij haar moeder terecht kan en dat die dan ook zal luisteren. Wij hebben zelf 4 kinderen in die leeftijd en het is voor hen wel erg makkelijk dat ze in ieder geval thuis weten waar ze aan toe zijn. De wereld eromheen is al ingewikkeld genoeg op dit moment.