Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De B begon na 4 proeven met mijn toen nog 3jarige al te vervelen, we hadden elke keer rond de 200 punten dus ik mocht gelijk al L starten. Ze was alleen nog 3 dus kon het niet.Chupa schreef:Ik vind het wel een leuke klasseDe B begon na 4 proeven met mijn toen nog 3jarige al te vervelen, we hadden elke keer rond de 200 punten dus ik mocht gelijk al L starten. Ze was alleen nog 3 dus kon het niet.
Toen ze 4 werd, eind mei, heb ik in juni de eerste L proef gereden en ik vond het veel beter dan de B. L2 lijkt me wel een fijnere klasse, omdat je daar gewoon kunt doorzitten.
Ik vind het in de L1 bijv. wel vervelend dat je met middendraf niet mag doorzitten, dan kan ik de middendraf er namelijk veel beter 'uitrijden'.

daantjuhhh schreef:Chupa schreef:Ik vind het wel een leuke klasseDe B begon na 4 proeven met mijn toen nog 3jarige al te vervelen, we hadden elke keer rond de 200 punten dus ik mocht gelijk al L starten. Ze was alleen nog 3 dus kon het niet.
Toen ze 4 werd, eind mei, heb ik in juni de eerste L proef gereden en ik vond het veel beter dan de B. L2 lijkt me wel een fijnere klasse, omdat je daar gewoon kunt doorzitten.
Ik vind het in de L1 bijv. wel vervelend dat je met middendraf niet mag doorzitten, dan kan ik de middendraf er namelijk veel beter 'uitrijden'.
Dat mag helaas in de L2 ook niet!
Moet je ook nog lichtrijden in de middendraf.
Ik zit ok veel liever door, dan krijg ik ook een betere middendraf.

)
Scum schreef:Het L1 vind ik juist helemaal niet snel achter mekaar. Er zit weinig verschil met het B. Er komt alleen 5 meter wijken bij. En de manier van lopen (oprichting, nageeflijkheid e.d.) is ook niet veel anders.
Mexxuna schreef:Scum schreef:
Ik vind het écht exact hetzelfde als het B, behalve je middengalopje en het wijken!
Ik vind er niets makkelijker of moeilijker aan..
Ik moet zeggen dat ik alle klasses wel leuk vind... behalve het M2!
Nu begint pas het echte werk

daantjuhhh schreef:L1 vond ik te simpel.
Alleen op het lichtrijden/doorzitten na..
Beetje irritant.
De L2 daarintegen vind ik toch iets moeilijker!
Dat gaat wel redelijk snel.
Ik vind het wel super dat ik nou bijna de hele tijd mag doorzitten.