myxlea schreef:hier ook pas de kampioenschappen op 11 augustus..
Hoop ook dat ik doormag want dan mag mijn pony langer blijven...
Laatste keer dit jaar...
CL2 & CL trouwens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
myxlea schreef:hier ook pas de kampioenschappen op 11 augustus..
Hoop ook dat ik doormag want dan mag mijn pony langer blijven...
Laatste keer dit jaar...
Lesliedje schreef:ik mag doorprovincie: Groningen Leslie Zwerwer Fidelity
pony's dressuur L2
Alleen is onze Hippiade op 29 augustus in Ermelo (die voor de aangespannen sport). Ik heb me met de hackney's geplaatst, ik ga alleen uitblinken in afwezigheid. Ik vind de Hippiade 3 keer niets (en zeker niet toen we 2 jaar geleden 1,5 maand van te voren te horen kregen dat er ineens geen plek meer voor ons was, terwijl dit ook onze kampioenschappen zijn). Wij worden in Ermelo niet serieus genomen, en aangezien ze ons nu maar op een doordeweekse dag hebben gepropt ga ik niet eens de moeite doen om een snipperdag te nemen. En dat terwijl ik me voor 3 rubrieken geplaatst heb (en dat zijn alle rubrieken). Neonlight schreef:Ik mag ook zeggen dat ik door mag.Alleen is onze Hippiade op 29 augustus in Ermelo (die voor de aangespannen sport). Ik heb me met de hackney's geplaatst, ik ga alleen uitblinken in afwezigheid. Ik vind de Hippiade 3 keer niets (en zeker niet toen we 2 jaar geleden 1,5 maand van te voren te horen kregen dat er ineens geen plek meer voor ons was, terwijl dit ook onze kampioenschappen zijn). Wij worden in Ermelo niet serieus genomen, en aangezien ze ons nu maar op een doordeweekse dag hebben gepropt ga ik niet eens de moeite doen om een snipperdag te nemen. En dat terwijl ik me voor 3 rubrieken geplaatst heb (en dat zijn alle rubrieken).
Neonlight schreef:Ik mag ook zeggen dat ik door mag.Alleen is onze Hippiade op 29 augustus in Ermelo (die voor de aangespannen sport). Ik heb me met de hackney's geplaatst, ik ga alleen uitblinken in afwezigheid. Ik vind de Hippiade 3 keer niets (en zeker niet toen we 2 jaar geleden 1,5 maand van te voren te horen kregen dat er ineens geen plek meer voor ons was, terwijl dit ook onze kampioenschappen zijn). Wij worden in Ermelo niet serieus genomen, en aangezien ze ons nu maar op een doordeweekse dag hebben gepropt ga ik niet eens de moeite doen om een snipperdag te nemen. En dat terwijl ik me voor 3 rubrieken geplaatst heb (en dat zijn alle rubrieken).
). Met daarin de datum 12 september voor de aangespannen sport. Het is dus weer verzet, en wederom een woensdag. Fijn dat ze zo'n rekening houden met werkende mensen.
Nu ligt het een beetje aan de selectie-criteria die ze aanhouden, ze doen een beetje moeilijk bij ons maar voor 2 rubrieken zijn we met verschillende pony's geselecteerd, ligt er maar net aan welk criterium ze aanhouden. Dit is het tweespan en het damesnummer, we hebben een aantal wedstrijden met Reedhill's Mister Zeppo gereden en met die pony in het tweespan en in het damesnummer geselecteerd, en met Reedhill's Mister Michael precies hetzelfde (die hebben allebei langs een andere pony in het tweespan gelopen
). Nu is de eerste pony dusdanig slecht dat die te koop staat en we die niet meer mee op wedstrijd willen nemen. Mochten we enkel met die rijden, gaan we dus al zeker niet, is het met Reedhill's Mister Michael ook oke, dan gaan we toch (mits mijn baas het ook oke vindt
). 
Het is dat de eigenaar het wil, en af en toe moet je je naar eigenaren schikken. Kost me weer een vrije dag, bovendien sta ik dan dus echt net voor vertrek van een lange reis en zie ik een wedstrijd niet echt zitten, heb dan betere dingen te doen.
Die dag hadden we al een afspraak bij de GGD voor entingen te halen.
En ik vond het bij de dressuur al dom dat de 1e 5 of 6 alleen de ereronde mogen rijden en de andere prijswinnaars niet.. Maar dit slaat werkelijk alles!!!!!! milou123 schreef:Jezus..En ik vond het bij de dressuur al dom dat de 1e 5 of 6 alleen de ereronde mogen rijden en de andere prijswinnaars niet.. Maar dit slaat werkelijk alles!!!!!!
asjemenou schreef:milou123 schreef:Jezus..En ik vond het bij de dressuur al dom dat de 1e 5 of 6 alleen de ereronde mogen rijden en de andere prijswinnaars niet.. Maar dit slaat werkelijk alles!!!!!!
Ga maar eens 8 tal rijden in Ermelo, wordt je ook niet vrolijk van!!
Ik moet trouwens tegen je zus in zeeland
Zullen genoeg anderen zijn die daar niet eerlijk in waren!
Dan is er die eerlijkheid ook een stuk makkelijker.
Neonlight schreef:In deze tak van sport gaat het tussen de deelnemers ook wat gemoedelijker.Dan is er die eerlijkheid ook een stuk makkelijker.
Teminste toen ik een keer bij zo'n wedstrijd was kreeg ik wel het idee van ag, we zien wel!
Met de meeste ereklasse-pony's (ereklasse is de hoogste rubriek) heb ik inmiddels wel ooit gereden.