wie mag naar de hippiade @ Ermelo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

myxlea

Re: wie mag naar de hippiade @ Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:40

myxlea schreef:
hier ook pas de kampioenschappen op 11 augustus..
Hoop ook dat ik doormag want dan mag mijn pony langer blijven Ja...
Laatste keer dit jaar...

CL2 & CL trouwens Tong uitsteken

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:39

Bij ons is 4aug. pas kampioenschappen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:50

Lesliedje schreef:
ik mag door Lachen provincie: Groningen Leslie Zwerwer Fidelity
pony's dressuur L2 Haha!

Gefeliciteerd!! Haha!

dagboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:31

gefeliciteerd. Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:59

Ik mag ook zeggen dat ik door mag. Haha! Alleen is onze Hippiade op 29 augustus in Ermelo (die voor de aangespannen sport). Ik heb me met de hackney's geplaatst, ik ga alleen uitblinken in afwezigheid. Ik vind de Hippiade 3 keer niets (en zeker niet toen we 2 jaar geleden 1,5 maand van te voren te horen kregen dat er ineens geen plek meer voor ons was, terwijl dit ook onze kampioenschappen zijn). Wij worden in Ermelo niet serieus genomen, en aangezien ze ons nu maar op een doordeweekse dag hebben gepropt ga ik niet eens de moeite doen om een snipperdag te nemen. En dat terwijl ik me voor 3 rubrieken geplaatst heb (en dat zijn alle rubrieken).

Spemmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:18

Ik rij zaterdag 4 aug. regiokampioenschap in het M1 in Heerjansdam. Er mogen er maar 4 door. Wie start er nog meer M1 D/E zaterdag?

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:56

Neonlight schreef:
Ik mag ook zeggen dat ik door mag. Haha! Alleen is onze Hippiade op 29 augustus in Ermelo (die voor de aangespannen sport). Ik heb me met de hackney's geplaatst, ik ga alleen uitblinken in afwezigheid. Ik vind de Hippiade 3 keer niets (en zeker niet toen we 2 jaar geleden 1,5 maand van te voren te horen kregen dat er ineens geen plek meer voor ons was, terwijl dit ook onze kampioenschappen zijn). Wij worden in Ermelo niet serieus genomen, en aangezien ze ons nu maar op een doordeweekse dag hebben gepropt ga ik niet eens de moeite doen om een snipperdag te nemen. En dat terwijl ik me voor 3 rubrieken geplaatst heb (en dat zijn alle rubrieken).

Hmmm dat is erg jammer, maarja ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan. Wel knap van je, dat je je in alle 3 de rubrieken heb geplaatst!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:58

Neonlight schreef:

Pff..Fijn dat jullie niet sirieus genomen worden, belachelijk!!
Wel goed dat je eigenlijk wel door mocht in alle rubrieken! Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:24

En om nog maar eens duidelijk te maken hoe serieus we genomen worden......de eigenaar heeft net een uitnodiging gehad van de KNHS voor inschrijven op vipplaatsen bij de diverse Hippiades (hij zit in de discipline commissie aangespannen sport, vandaar Knipoog ). Met daarin de datum 12 september voor de aangespannen sport. Het is dus weer verzet, en wederom een woensdag. Fijn dat ze zo'n rekening houden met werkende mensen. Boos!
Alleen is dit daags voor mijn vakantie, of ik er toch niet een dagje aan wilde plakken om toch te gaan rijden. Sigaar Nu ligt het een beetje aan de selectie-criteria die ze aanhouden, ze doen een beetje moeilijk bij ons maar voor 2 rubrieken zijn we met verschillende pony's geselecteerd, ligt er maar net aan welk criterium ze aanhouden. Dit is het tweespan en het damesnummer, we hebben een aantal wedstrijden met Reedhill's Mister Zeppo gereden en met die pony in het tweespan en in het damesnummer geselecteerd, en met Reedhill's Mister Michael precies hetzelfde (die hebben allebei langs een andere pony in het tweespan gelopen Knipoog ). Nu is de eerste pony dusdanig slecht dat die te koop staat en we die niet meer mee op wedstrijd willen nemen. Mochten we enkel met die rijden, gaan we dus al zeker niet, is het met Reedhill's Mister Michael ook oke, dan gaan we toch (mits mijn baas het ook oke vindt Knipoog ).

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:30

Hopelijk kun je dan toch gaan...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:33

Hopen dat je dan toch kunt gaan. Ja
Wel belachelijk dat er zo ''makkelijk'' over gedaan word zeg!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:44

Hmm, voor mij hoeft het nog steeds niet echt. Bloos Het is dat de eigenaar het wil, en af en toe moet je je naar eigenaren schikken. Kost me weer een vrije dag, bovendien sta ik dan dus echt net voor vertrek van een lange reis en zie ik een wedstrijd niet echt zitten, heb dan betere dingen te doen. Nagelbijten / Gniffelen Die dag hadden we al een afspraak bij de GGD voor entingen te halen. Tong uitsteken
Ik heb het gewoon gehad met deze kampioenschappen. Komt mede omdat ze mij een kampioenschap door de neus hebben geboord ooit, ze hebben er op zeer slecht terrein een onnodige uitputtingslag van gemaakt, net zolang gewacht totdat mijn pony's niet meer wilden lopen (normale wedstrijd met lange overkamping is een rondje of 9, ik reed toen 21 rondes door dikke zware modder) en de pony's die huppelden en niet liepen eindelijk eens begonnen te draven. Jury is wel op het matje geroepen na deze actie, maar ik vind door dit alles kampioenschappen niet meer waardig, en ik heb respect voor mijn pony's en ze verdienen dit niet.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:46

Jezus.. Koe En ik vond het bij de dressuur al dom dat de 1e 5 of 6 alleen de ereronde mogen rijden en de andere prijswinnaars niet.. Maar dit slaat werkelijk alles!!!!!!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:56

milou123 schreef:
Jezus.. Koe En ik vond het bij de dressuur al dom dat de 1e 5 of 6 alleen de ereronde mogen rijden en de andere prijswinnaars niet.. Maar dit slaat werkelijk alles!!!!!!

Ga maar eens 8 tal rijden in Ermelo, wordt je ook niet vrolijk van!!
Ik moet trouwens tegen je zus in zeeland

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:02

wat een goedoe alleemaal zeg met die Kampioenschappen.. ze moeten iedereen gewoon eerlijk beoordelen.. netals bij anders wedstrijden..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:08

Bij jurysporten houd je dat altijd. We hebben het ook een keer andersom gehad. Dit was bij de Nederlandse Kampioenschappen (nivootje hoger als de Hippiade, nationaal nivo), ook bij het tweespan. We waren ruimschoots favoriet, maar 1 pony wilde maar niet aanpakken. Toch de kans gekregen om mee over te kampen (wat eigenlijk al niet geheel terecht was), en toen pakte ze nog niet lekker aan, pas op het allerlaatste. Gelukkig, want ik vond het anders ook oneerlijk tegenover degene die nu won, overkampen was al niet waardig. Jury kwam later nog vertellen dat ze ons erbij hadden gepakt om nog een kans te geven. Het is een dagkampioenschap, die kans moet je verdienen op dat moment, en niet op resultaten behaald in het verleden. Dan moeten ze er een competitie van maken. Ik was blij dat de overkamping ook niet goed ging, zou me anders nooit een waardig kampioen hebben gevoeld.

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:18

ja daar heb je gelijk in!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:18

asjemenou schreef:
milou123 schreef:

Ga maar eens 8 tal rijden in Ermelo, wordt je ook niet vrolijk van!!
Ik moet trouwens tegen je zus in zeeland

Gezellig! Haha!
Kom ik je wel even kijken denk ik. Knipoog

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:20

Daar ben je dan wel eerlijk in. Ja Zullen genoeg anderen zijn die daar niet eerlijk in waren!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:21

Idd wel gezellig!
Alleen wat een concurrentie zeg!!
Ik ga de rest van de ring ook bekijken denk ik, moeten toch blijven voor de prijsuitreiking.
Is iets te ver weg om op en neer te rijden.
Dit hoort alleen eigenlijk in een ander topic thuis Bloos

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:23

In deze tak van sport gaat het tussen de deelnemers ook wat gemoedelijker. Knipoog Dan is er die eerlijkheid ook een stuk makkelijker. Ja

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:25

Bij die hackney's zit je toch met z'n alle tegelijk in de ring? teminste dat is steeds als ik met mensen mee ga kijken naar hun Hackney wedstrijden Tong uitsteken

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:29

Neonlight schreef:
In deze tak van sport gaat het tussen de deelnemers ook wat gemoedelijker. Knipoog Dan is er die eerlijkheid ook een stuk makkelijker. Ja

Volges mij ook wel ja. Ja Teminste toen ik een keer bij zo'n wedstrijd was kreeg ik wel het idee van ag, we zien wel! Vork

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:35

Klopt, alle deelnemers rijden tegelijkertijd.
En de deelnemers zijn enorm sportief. Heb je ineens geen pony voor een bepaalde rubriek? Wordt ie aan alle kanten wel aangeboden. Haha! Met de meeste ereklasse-pony's (ereklasse is de hoogste rubriek) heb ik inmiddels wel ooit gereden. Tong uitsteken

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:37

Vet!! Haha!