Mijn paard sluit zich ook enorm af tijdens de proeven.
Zodra ik de wedstrijdring betreed is het gaspedaal weg! Zelfs een flinke spoor helpt niet, ze doet net of ze niks voelt. Krijg enkel een soort "eugh" maar voorwaarts ho maar
HC starten is voor mij helaas geen optie, mijn paard heeft het de volgende keer als we weer zonder zweep moeten starten prima door en dan heb ik dus weer geen gaspedaal.
Heel lastig die slimme dames
Ik zelf heb er nu voor gekozen om voorlopig even niet te gaan starten en mijn paard thuis veel meer te gaan bevestigen. Misschien dat dit een optie is.
HC starten is misschien een optie, maar dan gewoon zonder zweep, misschien als je van tevoren even met de jury overlegd mag je van te voren of na de proef de wissels even doornemen.
, dat ken ik ja, maar gelukkig gaat Shine tegelijk met de "eugh" toch wel voorwaarts, niet zo flitsend als thuis, maar voorwaarts gaat nog wel
. We gaan idd ook even lekker thuis door, en dan tezijnertijd eerst nog een keer HC de ring in!
! Dan mag ik nog wel in m'n handjes klappen dat Shine 'alleen maar' de wissels gewoon vertikt en verder een beetje vertraagd is