tantjeuh schreef:Ik erger mij vooral aan de mensen die constant naar beneden aan het kijken zijn, en als ze je dan bijna omver rijden nog eens lelijk gaan kijken ook! Het komt mij soms ook wel eens voor dat ik perongeluk iemand in de weg rijd, maar dan ben ik wel heel rap met het zeggen van "sorry" hoor...
jah precies!! Waar ik me ook aan erger is aan die Ruiters die denke dat ze alles zijn.. Of mensen die met zn 4e langs elkaar gaan stappen ofzo.. En dan kan ik me ook nog wel eens ergeren aan Mensen (comandanten ouders weet ik het) die midden in het losrijterein gaan staan en daar op en neer lopen en aanweizingen schreeuwen.. Afentoe denk ik echt van rot op en ga langs de kant staan... echt heel iritant als die je heel de tijd in de weg lopen zeg.. het zou verboden moeten worden...:S
) 
ha, ha.
) En ook nog horen dat verschijnende pony's/paarden zijn gestruikeld en zo een blessure hebben opgelopen zodat starten onmogelijk was vond ik helemaal idioot.
. Rij wedstrijden voor mijn lol en weiger mijn plezier te laten verpesten en me te gaan irriteren. Daar heb ik alleen mezelf en mijn paard mee, want dat levert spanning op. Als er mensen zijn die de bakregels echt niet kennen en consequent in de weg rijden, dan zal ik daar een praatje mee maken en ze vriendelijk uitleggen hoe het hoort. 

Mevrouw heeft inmiddels een rood aangelopen hoofd en probeert er het beste van te maken. Afijn toen ik me moest melden bij de ring meester, komt zij zich ook melden voor een andere ring. Met een rood hoofd meld ze zich en komt ze naast me staan. Ik lach vriendelijk tegen haar, en ik kon het niet laten om te zeggen; warm he?