marietje27 schreef:Als een ruiter niet op komt dagen moet hij gewoon betalen, voor hem/haar in de plaats had een ander van de reservelijst kunnen starten.
Twee maanden geleden heb ik toen ook een keer af moeten zeggen, dat deed ik twee dagen van te voren. Toen ik zei dat ik m'n startgeld zou komen brengen zeiden ze dat ze nog iemand op de reservelijst staan die mee kon doen, dus hoefde ik niet mijn startgeld te betalen.
Zo kan het dus ook.
Laatste keer was ik gewoon te laat met bellen door omstandigheden, en toen heb ik netjes m'n startgeld betaald.
En inderdaad, als je ziet wat er allemaal geregeld moet worden, en hoe de mensen hun vrije dag doneren om alles goed te laten reilen en zeilen, dan neem ik mijn petje af hoor.
Hoeveel mensen die hier klagen dat het zo duur is helpen zelf vrijwillig mee bij wedstrijden/verenigingen etc? Ik durf te wedden dat dat er heel erg weinig zijn. Ikzelf doe het ook niet, maar ik waardeer het zeker dat er mensen zijn die dat doen, en klaag dan ook niet over het geld wat ik moet betalen.
Beetje relativeren kan geen kwaad...
en een tegenstander had een hele mooie ruin, dikke nek, het toont heel leuk) en toen had ik dus van haar gewonnen 1 proef. 
) 
) maar ik heb het over een ander standpunt volgens mij, maar daar kom ik zo wel weer op