Rijden naar concours?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

justahorse

Re: Rijden naar concours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:24

Ik geef mijn paard altijd na de wedstrijd rust, maar daar staat wel tegenover dat ie wel in de wei of paddock komt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 15:27

Tien schreef:
Ik rij meestal wel de dag erna, maar niet teveel.
Bewegen is overigens wel goed de dag na een concours. Het melkzuur (veroorzaakt spierpijn) wordt namenlijk beter uit het lichaam verwijdert bij lichte inspanning, dan bij niks doen.

Een paard maakt echt niet meer melkzuur aan op een concours dan tijdens een training thuis Verward En als hij dat uberhaupt al doet, gaat er iets niet helemaal goed in de training Nagelbijten / Gniffelen

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:31

verootjoo schreef:
Tien schreef:
Ik rij meestal wel de dag erna, maar niet teveel.
Bewegen is overigens wel goed de dag na een concours. Het melkzuur (veroorzaakt spierpijn) wordt namenlijk beter uit het lichaam verwijdert bij lichte inspanning, dan bij niks doen.

Een paard maakt echt niet meer melkzuur aan op een concours dan tijdens een training thuis Verward En als hij dat uberhaupt al doet, gaat er iets niet helemaal goed in de training Nagelbijten / Gniffelen

Wel als je een sgw wedstrijd rijdt Knipoog

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:06

Meestal gewoon half uurtjj licht werk.
beetje de spieren loswerken.
meer ook niet hoorw!!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:09

@MoOwtjee; Msn taal is NIET toegestaan!!

Ik rijd niet na wedstrijd, wel ff longeren, maar dat is maar lichtjes. ze krijgt wel beweging, want anders heeft ze spierpijn, en dat is niet de bedoeling.