Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn paard staat niet al te stevig op zijn poten dus met blote voeten ben ik veels te bang om uit te glijden. Ik laat mijn paard nu vierkant op ijzers zetten, want met alleen voor ijzers gleden we soms ook nog behoorlijk uit
de laatste keer op gras ging die toch een paar keer glijen onder de proef en dan ben je hem toch even kwijt!
Siria schreef:ik ben het er niet mee eens dat je zo maar je paard op ijzers moet zetten alleen voor wedstrijden, vind ik een beetje overdreven, kijk als je nu springt oke, dat is echt gevaarlijk als je uitglijdt, maar voor dressuur valt het reuze mee en gras is nog steeds gras en geen ijsbaan
bettiena schreef:ik ben ook aan het twijfelen wel of geen ijzers?Ik loop er over te denken om alleen voor te doen, heft hier iemand ervaring mee.En doe je ze ook in het weiland met proppen in of kan het dan zonder
Siria schreef:ik ben het er niet mee eens dat je zo maar je paard op ijzers moet zetten alleen voor wedstrijden, vind ik een beetje overdreven, kijk als je nu springt oke, dat is echt gevaarlijk als je uitglijdt, maar voor dressuur valt het reuze mee en gras is nog steeds gras en geen ijsbaan
Het is dat mijn paard zijn hoeven snel scheuren en met ijzers blijven zijn hoeven wel goed, maar anders zou ik hem ook op ijzers zetten enkel en alleen voor de wedstrijden.Lizzle schreef:Ik rijd altijd met stiften op gras, of het nu kurkdroog is of zeiknat.