2 pony's wedstrijden ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Femkee

Re: 2 pony's wedstrijden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 15:21

haha.. bedankt voor je reactie !! en ja ik heb zeker 2 leuke pony's maar afentoe Tong uitsteken ik zij ook al tegen me vader en anders ( de laaste hoop Tong uitsteken is nog lang niet hoor ) dan rijd ik de ene in het land ( thuis ) en zetten we de andere gwoon op de kar om te oefenen Tong uitsteken

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:24

Wij hebben een hooinet mee. Die hangen we dan op als ik de een aan het rijden ben en de ander staat dan nog op de trailer. Ook hebben we dan extra hooi mee voor als ik de ander moet rijden. Zo houden ze zich bezig en zijn ze rustig Lachen

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 15:25

okee.. bedankt voor de tip ! miis ga ik dat de aankomende wedstrijd wel proberen. !

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:31

Femkee schreef:
haha.. bedankt voor je reactie !! en ja ik heb zeker 2 leuke pony's maar afentoe Tong uitsteken ik zij ook al tegen me vader en anders ( de laaste hoop Tong uitsteken is nog lang niet hoor ) dan rijd ik de ene in het land ( thuis ) en zetten we de andere gwoon op de kar om te oefenen Tong uitsteken

Dit kan je natuurlijk altijd proberen zo wennen ze er in iedergeval om in hun uppie in de trailer te staan terwijl de trailer gewoon stil staat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:34

Ik vind dat de paarden daar maar gewoon aan moeten wennen... Zo irritant als je niet met 2 kan omdat ze niet zonder me kaar kunnen. Het duurt ff, maar je hebt er veel gemak van hoor Ja

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 19:44

zo denk ik er dus ook over.. maar wil niet zoveel wedstrijden verprustsen om het zomer te zeggen omdat ze niet aleen kunnen zijn.. :S .. maar het hooinet vind ik wel een goed ide.. !

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 17:29

nou ik heb 2 dagen achter elkaar wedstrijd zaterdag en zondag dus als ze dan niet oefenen Tong uitsteken en er zit maar een uurtje tussen dus dat is nog vol te houden voor me moeder die er bij moet zitten Tong uitsteken

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:01

Succes he! laat je even weten hoe het gegaan is?