Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikenindi schreef:wat is een donutgevalding? iemand een foto? ik ben gewoon nieuwsgierig hoor;)
Jessica15 schreef:dus jullie doen eerst een kralen netje en daarom heen weer zo donut?

Alane schreef:Mijn dochter heeft heeeel lang haar, daar werkt een donut ook niet meer. Een (gevlochten) staart ziet er niet uit en dus klapt ze hem op ongeveer 5 cm dubbel, stiekje erom, en propt de rest van de staart onder de cap.
nergens last meer van
Jessica15 schreef:ik heb ook een vraagje .. ik ga binnen kort ook starten alleen weet niet welk haarnetje het beste is zo netje met een clip (haarstrik)of zo kralen netje (knotnetje) zeg maar en welke kleur zou ik nemen wit of zwart (heb blond haar)
Roos91 schreef:hahaha, het donut ding. Nou meiden, ik heb gezegd dat ik het had besteld.
Had het besteld in een dierenwinkel(petsplace) waar ze ook een gedeelte hebben met paardenspullen. Er hing wel een ander soort geval voor je haar, maar geen donut ding. Heb ik dus besteld. Ik wachten en wachten, ik er weer heen.
Ja zeiden ze, ze kennen het niet, ik heb nog uitgelegd(aangezien zij me wel snapt, ze rijdt ook wedstrijden) Nou..ik moet dus maar ergens anders kijken.
Ik wou het bij divoza bestellen, maargoed, ik vond dat ik dan ook duur uit was(verzendkosten enz.)
Ik hoooop dat de winkel in Assen(Hippo) Of boer & peerd in Diever ze wel heeft. Weten jullie dat?
Baaal er ontzettend van dat ik nog niks heb!! Ik was van plan een blonde donutding te kopen, haarnetje, en een zwarte kralengeval erover, snap je??

Maar wat bij mij een beetje en probleem is.. Als ik eenmaal mijn haar om die donut heen heb, heb ik dus nog heel veel haar over. Hoe doen jullie dat? Steek je dat met schuifspeltjes weg, of...?